Skoterbilder

6

600xrs

10mm ? Då använder du nån gokamera då? Vad har du för kamera?
Själv så kör jag på en D60, rätt nöjd faktiskt :D
Go och go, en EOS 50D med Canon EF-s 10-22mm och en Sigma 70-200/2.8 som jag använder mest. Det duger tillsvidare :)

D60 är juh heeeeelt fel tillverkare ;)
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Go och go, en EOS 50D med Canon EF-s 10-22mm och en Sigma 70-200/2.8 som jag använder mest. Det duger tillsvidare :)

D60 är juh heeeeelt fel tillverkare ;)
Haha. Låter som värsting kamera ju ;) Själv kör man med en SonyEricsson K850i med 5megapixel ;)
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Jo jag håller på nu o skruvar för fullt.. har allt förutom en packbox... den bör va hemma på måndag hoppas jag...
Fint det :) Då hinner du åka lite mer i vinter då? Mitt haveri får bli ett sommar projekt iaf :)
 
D

Deleted member 6797

Haha. Låter som värsting kamera ju ;) Själv kör man med en SonyEricsson K850i med 5megapixel ;)

då har du bra kamera gämfört me mig ja kör me SonyEricsson C702 med 3.2 megapixel:)
 
6

600xrs

Jo, runt 12 tusen bara för kameran.. (utan objektiv)
Men ingen värsting dock, dregglar över nya 5D'n som kaan filma i HDMI upplösning. Blir nog uppgradering till fullformat snart, synd bara att göra sig av med 10-22 gluggen :/
 

Woodlauncher

Välkänd medlem
1 nov 2007
178
0
6
Men ingen värsting dock, dregglar över nya 5D'n som kaan filma i HDMI upplösning. Blir nog uppgradering till fullformat snart, synd bara att göra sig av med 10-22 gluggen :/
Känns som att det börjar bli lite off-topic nu, men, HDMI upplösning, va är de? hehe..
 
6

600xrs

Känns som att det börjar bli lite off-topic nu, men, HDMI upplösning, va är de? hehe..
Jo, så vi slutar med det nu :) Mitt nästa inlägg kommer innehålla bilder som ursäkt :)

Självklart menade jag HD upplösning (full HD 1080p), jakten på ny tv har satt sina spår med vad alla anslutningar, komponenter och fuktioner heter :)