En vän och hans arbetskamrater som arbetar på en firma som anordnar skotersafarin använder TOBE men han rekommenderade inte dessa, dålig kvalitet och går sönder helt enkelt. Men det är hans åsikt!
Sånn kritik måste ju absolut följas upp!
Vi arbetar STÄNDIGT med att förbättra våra produktionsled.. visst låter detta tillsammans med orden "jag åker själv i våra kläder" lite klyscheaktigt men faktum är att så nu är fallet.
Alla klädmärken oavsett storlek kan få partier med produktionsfel och det är jag den första att här medge. Jag har under våra snart 10 år av produktion också varit med om att de plagg jag själv kört med under vintrarna haft missar i sömmar från fabriker eller rena kommunikationsmissar i utvecklingsledet som artat sig i mindre lyckade lösningar. Men detta är fallet för alla tillverkare och det viktiga är vad tillverkaren gör åt problemet.
För oss som ett mindre Svenskt klädmärke inom den VÄLDIGT smala nischen snöskoter är det av YTTERSTA vikt att våra produkter håller hög kvalitet och att kunden i slutänden är nöjd. Vi är helt enkelt inte stora nog att ta "skandalsmällar" som t.ex. stora kvalitetsmissar och själv vill jag påstå att vi överlag håller en hög kvalitet på våra produkter!
Det kunden helt enkelt måste göra är att anmäla problem så att vi kan följa upp dessa. Du får väldigt gärna skicka ett privat eller publikt meddelande till mig så att vi får en chans att kolla upp vad problemet är i detta fall.
Vi som arbetar med/för tobe är skoteråkare rakt in i själen och spenderar större delen av våra vintrar på fjället och skulle inte själva nöja oss med dåliga kläder i snön. Se det som teorierna från Darwin.. olika lyckade eller mindra lyckade lösningar för att vi alla ska få en bra dag på skotern måste komma fram så att de kan utvecklas eller kasseras. Desamma gäller även arbetet vi ständigt måste föra mot våra fabriker och leverantörer för att utveckla dessa led.
Mvh Mikael Berntsson
TOBE technology