Bilder på användarnas Yamahas

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
1
38
Selet
Tänk på att om ni lägger ut bilder där regnumret syns så kan potentiella tjuvar slå upp var skotern bor och åka å hämta den.

Johansson..

Välkänd medlem
14 apr 2007
606
1
18
Kalix
Det är en 2" fast höjare och en 5" ställbar och styret är 97mm högt. Jag har inte förlängt något bara dragit om kablarna, bromsslang och wiern till oljepumpen.

W

w3stman

Det är en 2" fast höjare och en 5" ställbar och styret är 97mm högt. Jag har inte förlängt något bara dragit om kablarna, bromsslang och wiern till oljepumpen.
Det var som fan. Har en 4" block och orginalstyre på min och då räcker knappt bromsslangen till även fast jag försökt dra om den så bra jag kunde. Har du en bra körställning? Och hur lång är du?

Johansson..

Välkänd medlem
14 apr 2007
606
1
18
Kalix
Jag är 181cm. Körställningen är bra med dynan jag har på nu men med original så hade jag inte haft så högt.

W

w3stman

Jag är 181cm. Körställningen är bra med dynan jag har på nu men med original så hade jag inte haft så högt.
okej. Jo fast jag står mest hela tiden förutom i största del sjöar. Är 195cm så är lite väl lågt nu men får väl kolla om man kan göra något åt saken då..

Johansson..

Välkänd medlem
14 apr 2007
606
1
18
Kalix
okej. Jo fast jag står mest hela tiden förutom i största del sjöar. Är 195cm så är lite väl lågt nu men får väl kolla om man kan göra något åt saken då..
Okey då kanska du kan ha så högt styre:) På min med original dynan så är styret typ vid skallen:D

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Tänk på att om ni lägger ut bilder där regnumret syns så kan potentiella tjuvar slå upp var skotern bor och åka å hämta den.
En av anledningarna man inte lägger ut den...
Är full fart på idioterna som inte kan skilja på ditt och mitt.:mad:

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
1
38
Selet
En av anledningarna man inte lägger ut den...
Är full fart på idioterna som inte kan skilja på ditt och mitt.:mad:
Kanske inte så vanligt förekommande när det gäller skotrar, men för entusiastbilar i södra Sverige händer det att framförallt tyskar och polacker kollar upp vart bilen bor utifrån registreringsnummer och sedan åker dom upp och hämtar hem bilen.

Indy500power

Välkänd medlem
25 okt 2005
560
0
16
Alfta
Lägger upp bilder på min sxr 600 00:a då :D Det som fattas nu då är alu-vändhjul och vita powder pro skidor el Slydog (camo):cool:

Indy500power

Välkänd medlem
25 okt 2005
560
0
16
Alfta
härligt såg grym ut! har du gjort nå med motorn? :D
Reedspacer, V-kitt från Kn Racing, Speedtech burk å nerdrevad:) Går bra så det räcker utan pipor:rolleyes:

Sen det ja har gjort runtom är: Öhlinare framvagn, Renoverade och chimsade dämpare i boggien+ annan fjäder i främre dämparen som är hårdare,Förstärkt W-arm, 8kugg non-slip, 38mm matta, hemma gjorda quickrods efter ritningarna som finnns här på forumet, färgen bortagen på chassiet+polerat, Lackat trailingarmarna silver+stagen,bukplast,Förstärkt bulkhead,viper dyna som är höjd å stoppad hårdare+klädd svart, MTP Fatbar styrhöjare,air fatbar styre, borttagen krängningshämmare, Nerkapad ruta :rock:

Behöver ja säga att det är lite skillnad mot för orginal? :p Hehe