Bilder på era Polarisar!

Kristo

Välkänd medlem
15 dec 2006
198
0
6
Järvsö
ja kan väll slänga in en bild på min gris med. kommer även att åka på en vit crosshuv snart. info. fusion 900 -05
44 matta, c&a pro skidor, 23/39 drevning, slp pipa, 3" höjare, universal solex quad styre.

 

auzcar

Aktiv medlem
24 feb 2007
62
0
6
Umeå
frans.webb.se



Min nyinköpta pärla! Måste dock göra nåt åt körställningen då jag är 193cm lång. Blir att sätta på en fet styrhöjjare och även en högre dyna!
 

Kyten

Välkänd medlem
3 jan 2006
730
0
16
Luleå
Jo jag har precis köpt 2003 800 RMK Vertical Escape:rock: sitter en hemmagjord pro x ruta på samt styrhöjare mycket rolig maskin handikappanpassad med både elstart och elback:aetsch: bara att klicka på länken
http://img254.imageshack.us/img254/8090/20090104137os1.jpg
Jasså. Har också köpt en likadan i förra veckan.
Vill gärna se mer bilder på din.
Min maskin står delvis nerplåckad pga missade brister vid köpesbesiktningen.
Har hunnit köra min lite i alla fall innan jag rev och denn känns då ruskigt skön. Vad har du för planer med din. Och vart köpte du din ifrån? Lite nyfiken serru:eek:
 

Pmperformance

Medlem
1 jan 2009
24
0
1
Rättvik
Jasså. Har också köpt en likadan i förra veckan.
Vill gärna se mer bilder på din.
Min maskin står delvis nerplåckad pga missade brister vid köpesbesiktningen.
Har hunnit köra min lite i alla fall innan jag rev och denn känns då ruskigt skön. Vad har du för planer med din. Och vart köpte du din ifrån? Lite nyfiken serru:eek:
jag köpte min i bollnäs, ja tänkte riva ner den när säsongen är slut för att kolla över lite byta framdämparna för vänster är helkass just nu. och göra en rejäl service för när jag köpte så fick man inte info om vad som har servat. annars har jag varit ute en sväng varje helg typ. den är riktigt grym i lössnön var med en polare till näsfjället och åkte lite med hans chef, var bland annat på norgegatan och körde och där kom den verkligen till sin rätt, kunde typ starta från stillastående kunde inte polaren med sin cf7. Den är riktigt smidig efter led med pga boggie som är knäckt orginal uppåt hade lite problem i början med att den ville gå varm när man körde på typ leder och sånt, löste de genom att köra ännu hårdare haha:rock:

va tyckte du själv om skotern?
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix


Pärlan ;)
Nu med 28mm kammar och styrhöjare.
enkeldyna ska inhandlas om jag inte köper en nyare till nästa vinter
 

Kryckan

Välkänd medlem
14 mar 2006
2.320
3
38
Hälsingland
har du bytt tank eller äre 19 liters tanken orginal på pro-x 440? har för mig de bara är på pro-xr 440:)

Vad jag vet så sitter den där original.
Dock så har jag en stor tank till den med tillhörande konsoll, men jag gillar inte körställningen med denna monterad så jag kör med den lilla istället :)
 
D

Deleted member 6797

Vad jag vet så sitter den där original.
Dock så har jag en stor tank till den med tillhörande konsoll, men jag gillar inte körställningen med denna monterad så jag kör med den lilla istället :)

okej:) ja ska då köpa pro-x 440 dyna snart te edgen:)
 

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Ser ju för******* ut utan ruta :S
Farsan min har en exakt likadan fast med ruta :)

Har du 38mm kammar eller är det 44?