Bilder på era Polarisar!

ProSled

Välkänd medlem
19 dec 2008
2.226
1
36
Härligt ;) hehe (MNF )

Fråga till den som vet : hur stor matta får man i som störst i en pro x2a ? :)
tror det var 44, elelr 51 men då måste man kapa ner kammarna lite på ena sidan eller nöter de tills sig själv för de tar i kylarn lite
 

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Är det den Iq'n som var i någon tråd där den var krockad i något träd eller liknande?

Oft: Än om man är moppe-pojk så tycker jag inte Mopedtrim-märken hör hemma på en skoter..:rolleyes:
 

hjonas

Medlem
21 aug 2009
24
0
1
gällivare
Riktigt snygg:beer: Men fattar inte varför du har ett Hebo märke på den?:confused:
men jag hade inget att göra så då åkte ett märke dit. fast jag tyckte inte häller de blev fint.. men iallafall är de borta nu=). fast då är den ju krokad istället=(
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Polaris_Snow: Den ser ut att va i fint skick :) Kommer du låta den va org lr? :)
Jo den verkar då vara i fint skick, körd av äldre herre :) nja om jag kommer låta den vara original.. törs jag inte säga :rolleyes:

först hadd du edge chassie, sen gen2 sen indy, snart har du väll polaris cutlass:) fin var den
haha men riktigt den ordningen är det inte på mina skotrar, börjat skoterbanan på en rajd som jag fortfarande har kvar, sen hade det varit ett bra antal med indys långt innan jag skaffade Edgen :) Är smått kär i Indys och kommer nog alltid vara det :laugh:
 

ThinhO

Välkänd medlem
15 sept 2009
264
0
16
Umeå
Ja, det börjar ju bli lite brådis nu..
Måste lista:
-Modda dit dynan + tanken från en XCR
-Invänta dom nya kolvarna + montera dem
-Gå igenom kedjehuset
-Lämna in huven på lack + montera ihop den
-Invänta den nya styrhöjarn + montera den
-Göra klart höjarna + montera dem
-På med nya hastighetsmätarwiren

Tur att det är höstlov veckan ut! ;)