Bilder på era Polarisar!

IQ600RRSE

Välkänd medlem
27 sept 2011
662
0
16
Du måste ju dock vara sveriges längsta person med den där höjden på styret, snacka om aphängare! heheh ;-)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.123
954
113
Stora Blåsjön
jävlar vilket högt styre, är nog någon form av rekord måste det vara.
Är nog 20cm högre än vad jag hade på min iq och jag är 185cm. men är man över 2m så är det väll inte så konstigt.
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
måste väl lägga upp en bild på min gammpolaris också då:)
Världens roligaste Polaris! :)

Allvarligt talat är det där en kanonskoter-skitbra på led, bra fjädring och ganska bra i snö för att vara kort.
Det enda dåliga på dom där var väl PPS-dämparen...
 

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska
här kommer en bild på min nya skönhet, nästan klar, väntar på nåt paket till från staterna bara...

 

lynxenduro

Välkänd medlem
26 nov 2007
184
0
16
Ja det blev ett wrap från toyskinz.com också.
Ett problem kvar... vart ska man sätta regplåten?



 
Last edited:

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Jag överväger att skita i regplåten alt beställa en mindre version från nån reklamfirma och sätta den rätta tex på tunneln.
Har inte bestämt mig än, så jag får se hur jag gör...har iofs inte lyckats bestämt mig vart jag ska sätta den på Nytron än heller-och det blir tredje säsongen jag funderar där.
Jag kan bara inte förlika mig med att ha den på huven-det skämmer så förbaskat!

Snygg wrap förresten!! :D
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.123
954
113
Stora Blåsjön
Har också funderat en hel del på vars regplåten kan tänkas fästas. Dock ser jag än så länge bara tunneln som ett alternativ...
 

edvinsjolund

Välkänd medlem
8 jan 2006
5.598
4
36
41
Roknäs
Jag körde med min på tunneln förra året. Huven kändes inte ok, men blir jag stoppad så tar jag böterna utan tjafs.

Det blir samma i år!
 

Tobbe...

Välkänd medlem
2 jan 2006
3.164
5
38
Västernorrland
Här står jag och en kompis och diskuterar med Polisen ang just placeringen av nummerplåten-jag skulle upp till Åkersjön senare den veckan och satte fastskylten på rutan med dubbelhäftande tejp för att den skulle gå att få bort efteråt. När jag kom hem till kompisen inför den här turen så skrattade han bara åt mig den morgonen...själv hade han sin på tunenln.
Anledningen till att jag satte fast den var just för att finns det Poliser som kontrollerar nrplåtar nånstans, så är chansen stor att dom finns i Åkersjön under påsk.

Men nu var dom tydligen i Västernorrland.

Det blev lite prat i största allmänhet, och lite nonchalant, i förbifarten-"du vet att jag kan bötfälla dig för det där va? Men vi skiter i det idag-ni var iaf nykter och hade allt annat iordning, dessutom hade ju kompisen din skylten rätt monterad iaf"..

Jag ska helt ärligt säga att jag nästan blev besviken-här har han hånat mig för att jag är så feg att jag inte törs fästa skylten på tunneln...och det hade varit höjden av ironi om han hade fått böta samma dag! :) Men, han klarade sig.
(Undrar vart jag vill komma med det här inlägget egentligen?)
Whatever.
I dagsläget safar jag och kör helt utan skylt, så är jag 100% på att få böter! :)

Passa på att titta förresten, det är en pixboxlänk, och den försvinner väl vilken dag som helst! =(

Edit: Det gick tydligen inte att länka alls dit... :p
Måste hitta en alternativ sida att lägga dom på!