placering av regskylt xp

ploppen

Aktiv medlem
10 okt 2006
76
0
6
Gällivare
Jag har inte ens nån skoter just nu....*ler* men polaren hade satt den på lyktbulan, de är nog möjligt att han har snickrat till den för att få dit den.... jag hade tänkt sätta den där oxå när jag får hem min maskin..... ;)

TBear

Välkänd medlem
21 dec 2007
540
1
18
Örnsköldsvik
jag kanske är lite trög, men jag bjuder på det isf.

vars exakt sätter ni märket? finns ingen bild på detta?

ploppen

Aktiv medlem
10 okt 2006
76
0
6
Gällivare
Jag har ingen bild på det. Men du sätter skylten bakom rutan ovanpå lyset, du kanske behöver klippa till den. Men det tror jag att du fixar.

TBear

Välkänd medlem
21 dec 2007
540
1
18
Örnsköldsvik
Ahaa, då fattar jag!

Angående placering på sidan av tunneln, så tror jag inte polisen blir så glad när han stoppar dig!
Reg skylten ska väl vara synlig uppifrån också, så man inte kan rymma från helikoptern! :hmmmm:
Rätta mig om jag har fel.

ploppen

Aktiv medlem
10 okt 2006
76
0
6
Gällivare
Är väl bara att köra utan och säga att man snodde skoter i fyllan igår? Sånt gillar polisen =)
hahahah... Ja då skulle man nog få igång dem... de skulle varva som en gammal Rajd.... ;)

Jag håller med TBear de är lika bra att sätta den så att de ser den, så då slipper man det tjafset...

Test005

Välkänd medlem
20 aug 2008
256
0
16
Livar upp en gammal tråd...

Nån som har bilder?
Ska till att klistra skylten på min XP och kan inte riktigt bestämma mig hur!?!

-L-

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Klipp bort det i mitten på skylten och sätt den i två bitar ovanför "multiinstrumentet"/bakom rutan/på lysbulan.
Ser ut som köpes.

Wilber

Välkänd medlem
13 sept 2005
287
0
16
Örnsköldsvik
Varför ska en snöskoter ha skylten fram och motorcyckel bak?. Var finns logiken i det? En motorcyckel kan ju inte åka dit i en fartkamera tex.., då tycker man att ju att detta fordon borde hellre ha skylten fram, eller? Vore perfekt att ha skylten bak på en skoter.

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Varför ska en snöskoter ha skylten fram och motorcyckel bak?. Var finns logiken i det? En motorcyckel kan ju inte åka dit i en fartkamera tex.., då tycker man att ju att detta fordon borde hellre ha skylten fram, eller? Vore perfekt att ha skylten bak på en skoter.
teori och praktik för dom som aldrig ens har sett en skoter :)
syftar på lagstiftarna

enbergg

Välkänd medlem
17 apr 2009
722
0
16
Älvsbyn/Arvidsjaur
Klipp bort det i mitten på skylten och sätt den i två bitar ovanför "multiinstrumentet"/bakom rutan/på lysbulan.
Ser ut som köpes.
eller så gör man som mig, har glömt att klistra dit den än och vi köpte raven 08 ;D haha ända inga poliser ute om du inte är uppe till fjälls :p Va får man för straff om man inte har nån skyllt? nån som vet? :O :rolleyes::hmmmm2: