Skotercross Bilder - 2009

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Just hemkommen från Kalix, drog snabbt upp några bilder från RAW till JPG från kameran in på facebook. Kommer mer bilder senare under dagen, efter lite sömn och skotertur i nysnön som fallit medans vi varit borta :)

Men håll till godo tills vidare:
http://www.facebook.com/album.php?aid=48590&id=1047030154&l=975ca9ca4f

Edit: Drog upp 26 bilder till nu
Var det du som stod till höger om en sån där lampa vid andra svängen efter platåhoppet. FXR racing jacka som var blå och orange?

6

600xrs

Var det du som stod till höger om en sån där lampa vid andra svängen efter platåhoppet. FXR racing jacka som var blå och orange?
Näpps :)
Först stod jag vid första kurvan (kurvan innan målhoppet), och sen stod jag i kurvan efter målhoppet.
Vit ryggsäck, vit jacka med svarta buskar på, grå mössa (kläderna syns på mina bilder i mitt galleri). Var i sällskap av en lång snubbe och två damer :D

xLas

Välkänd medlem
10 feb 2008
1.565
2
38
Kalix
Näpps :)
Först stod jag vid första kurvan (kurvan innan målhoppet), och sen stod jag i kurvan efter målhoppet.
Vit ryggsäck, vit jacka med svarta buskar på, grå mössa (kläderna syns på mina bilder i mitt galleri). Var i sällskap av en lång snubbe och två damer :D
Okej, kollade inte så mycket åt det hållet men det satt nån med en kamera där vid stolpen och vinkeln stämmer ganska bra med din vinkel :)

Jag stod till vänster om den där stolpen i svart/vit jacka med svart/vit mössa.
Farsan hade blå/vit/svart FXR jacka och dom vi hade med oss: en hade ski-doo jacka, en hade väst och huvtröjja, en hade helgråa jacka&byxa och en hade svart/blå jacka

Du kanske såg oss? :) I första delen så hade vi med oss en hund också men efter pausen så gick dom med den till bilen. Vi stod som själva, inga "främmande" omkring oss :)

Bulten

Välkänd medlem
24 mar 2007
108
0
6
Morjärv
www.bultensfoto.se
Tjena !! jag har tagit en välförtjänt påsklov efter alla tävlingar å allting så nu i detta ögonblick så har jag lagt upp bilder ifrån, Vm i malå / Snowstarcross i rovaniemi / Sm final i Backe!!!

Bilderna finns på --> www.bultensfoto.pixbox.se

Det är bara höra av er på 073 83 788 12 om det är nå funderingar :D

Mvh//Bultensfoto