Stenmarks maskin

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Nån som har beställt nånting från stenmarks i mellandagarna? Jag har fått order bekräftelse men inte mer än så. Lyckades få tag på dom via telefon måndagen innan nyår och då sa dom att dom höll på att packa och att jag skulle ha grejerna i början av denna vecka. Jag har inte fått nån leveransbekfräftelse och dom går juh inte att få tag på bara denna kö och sen avslutas samtalet. Nån mer som har beställt i mellandagarna och har hört nå mer eller kanske fått sina grejer?
 

Bouvin_89

Välkänd medlem
5 nov 2006
273
0
16
Gävle
Nån som har beställt nånting från stenmarks i mellandagarna? Jag har fått order bekräftelse men inte mer än så. Lyckades få tag på dom via telefon måndagen innan nyår och då sa dom att dom höll på att packa och att jag skulle ha grejerna i början av denna vecka. Jag har inte fått nån leveransbekfräftelse och dom går juh inte att få tag på bara denna kö och sen avslutas samtalet. Nån mer som har beställt i mellandagarna och har hört nå mer eller kanske fått sina grejer?
Har beställt av dem förr, det har alltid gått väldigt fort ! :)
Dom har väl som alla andra varit ledigt runt jul och nyår, så dina grejer dyker nog upp snart :rolleyes:
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Har beställt av dem förr, det har alltid gått väldigt fort ! :)
Dom har väl som alla andra varit ledigt runt jul och nyår, så dina grejer dyker nog upp snart :rolleyes:
Jo men jag menar måndag-tisdag förra veckan eller idag så borde jag juh fått en leveransbekräftelse iaf. annars har dom juh inte ens skicka grejerna tycker jag :p
 

enduro583

Välkänd medlem
14 nov 2008
238
0
16
gällivare
jag har beställt och fått dem snabbt, men det är för att det är massa helgdagar. har beställt en mobil för 2 veckor sen, och den har kommit nu så.
 
D

Deleted member 6797

jag beställde dan efter julafton. tog 10 dar och då är lediga dagar inräknade
 

TBear

Välkänd medlem
21 dec 2007
540
1
18
Örnsköldsvik
En arbetskamrat köpte en skoter av dom idag, han fick pröva länge innan han fick tag i dom på telefon!

Min teori är att det helt enkelt går för bra för dom! :)
Dom har troligtvis för mycket att göra!
Det är iaf den spontana känslan jag fick när jag pratade med min kollega!
 

Test005

Välkänd medlem
20 aug 2008
256
0
16
Min teori är att det helt enkelt går för bra för dom!
Dom har troligtvis för mycket att göra!
Så är det nog... Jag har också haft svårt att nå dem på telefon och när jag åkte till Tärnaby och hämtade min skoter sa de att de hade grymt mycket att göra.
Ringde typ non-stop i ALLA telefoner jämt :)

Kul att det är tryck nånstans, finanskris och allt...!
 

Mr_Smurf

Välkänd medlem
29 okt 2006
1.913
1
38
Selet
Om det ringer konstant i alla telefoner hela tiden så behöver dom göra något åt sin organisation.
 

Bounty

Välkänd medlem
9 dec 2007
122
0
6
Avesta
Samma här, bara goda erfarenheter av dom. Köpte skotern där
+ en massa delar i efterhand och det har aldrig vart nått problem.
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
vad har du beställt? ja beställde intense mattan 38mm kammar:rock:
jag tog back country 44mm matta :) men fick lätta på lädret ganska bra iaf 5300:- :rock:

Har iaf fått leveransbekräftelse nu iaf. Lär väl få den till måndag eller tisdag. Äntligen
 

Johansson..

Välkänd medlem
14 apr 2007
606
1
18
Kalix
Du hade tur:) jag beställde en 44mm matta non-slip drivhjul och avbokade det efter 7 veckor och då hade dom bara fått hem mattan. Så då köpte jag samma saker av en kille i överkalix som var 500kr billigare + att han pressade på drivhjulen.
 

pezon

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.462
1
38
Mina erfarenheter av Stenmarks maskin är att de levererar omedelbart. Beställde en kedja och lilla drevet hade det hemma på två dagar.