SLP singelpipa IQ 600R / RR

Roscoe

Medlem
24 mar 2009
36
0
1
Nån som testat en SLP singelpipa på sin IQ 440/600, 600R eller 600RR?? Märkbar skillnad i effekt? Skönt ljud?

Kör en IQ 440 -06 med en 660 motor och SLP twin pipes, men funderar på att byta till nån singelpipa..

renegadexx

Välkänd medlem
18 apr 2008
2.134
1
38
Östersund
en som jag känner kör en iq rr -09 med slp pipa! de e skönt ljud och inte allt för högt! men har inte provat men skulle nog tro den blir roligar på vissa varvtal...

Hasse82

Aktiv medlem
28 okt 2007
86
0
6
krokom
RonnyK kanske missledande i annonsen skoter e nämligen min o jag har personligen inte bänkat min maskin men enligt fakta så ska den vara bänkad me de systemet o den lämnar 13-16hk på mellan registret o 5hk på toppen dom ska aven ha kalibrerat bänket o testet visa samma igen.

MvH Hasse

Roscoe

Medlem
24 mar 2009
36
0
1
RonnyK kanske missledande i annonsen skoter e nämligen min o jag har personligen inte bänkat min maskin men enligt fakta så ska den vara bänkad me de systemet o den lämnar 13-16hk på mellan registret o 5hk på toppen dom ska aven ha kalibrerat bänket o testet visa samma igen.

MvH Hasse

Låter ju bra.. Låter din mycket mer än original med SLP-pipan och SLP-burken? Ska som sagt byta till singelpipa från mina SLP Twinpipes, vill ha nån som inte låter för mycket.. :)