Tack för all sjukt bra respons från er! :beer:
Den där hammaren används flitig, synd bara att jag hittade den när jag städade ur skåpet när jag tog studenten..
är nu och tar en fika-paus, kan säga att boggien jevlas med mig, sa just när vi hade dragit fast den första gången att det går lite för lätt med den här skotern.. visst visst..
bilder kommer kanske senare
EDIt: Utlovade bilder kommer, fan måste ta och skaffa en riktig kamera istället för skitmobilbilder..
Borrat nitar nästan hela kvällen, var tvungen att ta bort originalfästerna bak för att få dit dropbracketsen
Bytt ställe 3 gånger pga kärvande fjädring i boggien, för ikväll får det här duga och satte den i det lägre hålet, flyttades även i främre fästet ca 2 cm fram. Visst attackvinkeln blir vassare men det får jag ta och det är ändå så marginellt. Borrade även bort den lilla chassiebiten längst bak, hatar dom där nitarna alltså..
Motorn är nu linjerad, fastdragen, gasare, all nödvändig el och kylning. Fattas bara den där jevla avgasporten
Nu blir det mer borra nitar efter lite bullar och dricka :bawling:
Tog och satte dit dynan och tunnelförlägningen för att få lite av en helhetsbild, och ja den ska målas svart..
Dropbracketsen
Ger även en bild till, tycker det är så ***** tråkigt med mobilbilder..