Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
Sv: Snowmobileträff!

antingen så får vi dela upp oss eller så kanske vi kan köra om några mountains kört först, aja det ordnar sig.
kul som fan ska det bli:rock:

rekord på antal skotrar samtidigt på ansätten kanske?
Här var vi bara 4:

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu

ja, apropå det. Hur blir det med körning? Vilken typav körning blir det? Ska man ta med sig en hybrid, en mountain eller en ledsmiskare?=S

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0

Vill inte verka svår, men vi kan inte åka i förbudsommrådet...

antingen så får vi dela upp oss eller så kanske vi kan köra om några mountains kört först, aja det ordnar sig.
kul som fan ska det bli:rock:

rekord på antal skotrar samtidigt på ansätten kanske?
Här var vi bara 4:

Nordda

Välkänd medlem
13 okt 2005
3.154
1
36
35
Helsingfors, Finland
www.pixbox.se

Gravt sugen att komma men vet inte hur det är med helgtjänst osv. Sen har man ju ingen skoter heller. Skulle ju kunna fjäska för bror och låna hans eller så "lånar" man kronans bandvagn :rolleyes: som man kommer spendera mer tid i vinter än på en skoter :afraid:

Bergmann

Välkänd medlem
18 aug 2008
566
0
16
Ånge, Sweden

hade för mig att det berodde på vilket håll man körde upp från, alltså okej om man kör vänster vid liften o sen upp för branten?
kan ha fattat fel också

Där är det ju oxå förbuds skyltar! hade varit rätt roligt att köra klätter tävlig där haha!:rock:

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0

Gravt sugen att komma men vet inte hur det är med helgtjänst osv. Sen har man ju ingen skoter heller. Skulle ju kunna fjäska för bror och låna hans eller så "lånar" man kronans bandvagn :rolleyes: som man kommer spendera mer tid i vinter än på en skoter :afraid:

Om det skiter sig totalt i lånekarusellen, så kan jag troligen hjälpa dig med en Summit..

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0

hade för mig att det berodde på vilket håll man körde upp från, alltså okej om man kör vänster vid liften o sen upp för branten?
kan ha fattat fel också

Du inte helt ute och cyklar, det har iaf varit så förut, men jag kollar upp det och återkommer.

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden

det skulle vara kanon om det skulle vara möjligt för utsikten är helt underbar, men går det inte så tänker inte jag vara den som ger förbudsivrarna fler argument, då e det färdigåkt upp där för min del!

4

426H

Nån som vill samåka från stockholm eller hede/vemdalen?

D

Deleted member 6797

fan ja hade varit på om de hade varit i vouggatjålme eller nå som e närmare. 52 mil enkel väg så är jag bara 17. hinner it fylla 18 tills träffen är:) annars hadd ja kommit

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund

Nja, det är just det. Krogkvällarna är inte så kul med två månader kvar till 18. Annars hade det inte varit några problem.

dema

Välkänd medlem
6 aug 2005
708
0
16
49
Uppsala

Funderar ännu på det, har kollat med en polare om han skall hänga med.
Sitter fortfarande och smakar på hur 66 mil enkel resa är...
59 mil från Uppsala och jag är där flera gånger per vinter :rock:

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se

59 mil från Uppsala och jag är där flera gånger per vinter :rock:
Du måste väl alltid åka med bilen en bit för att kunna köra skoter. Jag kan kliva direkt på skotern när jag går ute genom ytterdörren, då känns en massa mil i bil lite eljest. :)

Nog om detta, vi håller på att kolla upp efter ett slät som kan ta lite större antal maskiner så det lutar åt att vi dyker upp. Måste bara få klart angående släpet innan vi bokar. Hoppas bara det finns plats på hotellet då.:hmmmm:

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16

Fan va kul här händer grejer :beer:
Jag tror inte det blir så mycke krogrunda för mig eftersom vi skall köra skoter och bil men några glas rött till maten blir det garanterat :rock:

Ska bli kul att träffa alla man pratar med i forumet IRL. Mycket bra initiativ Nordland och SNOWMOBILE!!!

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall

Du måste väl alltid åka med bilen en bit för att kunna köra skoter. Jag kan kliva direkt på skotern när jag går ute genom ytterdörren, då känns en massa mil i bil lite eljest. :)

Nog om detta, vi håller på att kolla upp efter ett slät som kan ta lite större antal maskiner så det lutar åt att vi dyker upp. Måste bara få klart angående släpet innan vi bokar. Hoppas bara det finns plats på hotellet då.:hmmmm:
Morsan ska ringa sin jobbar kompis imorn. Dom har nått släp dom använder när dom hjälper folk att flytta. Dom drar det med nån Mercedes. Går ju att lasta skotrarna på tvären om man tar bort kåpan på ditt släp. Om det nu inte blir för tungt.

Status
Stängd för vidare inlägg.