Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.

Trices

Välkänd medlem
18 mar 2009
973
0
16
32
Plats
Måste sluta gå in i den här tråden, blir så grön av avund då jag ser hur kul ni kommer ha :bawling:

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Det bådar gott :rolleyes: Själv åker jag dit och kollar läget nästa helg, förhoppningvis får man ta premiärturen, wiie :rock:
/Lips

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
haha, betyder det att det inte finns nån chans alls att nån lycklig här på forumet skulle råka hamna i samma rum som dig lips;)?
Chansen är nog rätt liten då ni brukar ha svårt att sova ljudlöst...
Törnrosa sömnen kommer vara extra viktig efter hårda och långa dagar på skotern :p

E

ejwbegysv

En annan grejj är att denna kärra och dess team kommer finnas på plats för att visa upp hur det ser ut när 800hk matar på!

Kanske kan vi se om det finns nån skoter som hänger med i axet!?
Får nog dreva ner summiten då :)

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Chansen är nog rätt liten då ni brukar ha svårt att sova ljudlöst...
Törnrosa sömnen kommer vara extra viktig efter hårda och långa dagar på skotern :p
Såsant såsant=)

för övrigt. HELVETE vad jag längar nu. Turbon monteras den 1december. Sen blire leka variatorguru för hela slanten så man har nån chans i åkersjön;)

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Såsant såsant=)

för övrigt. HELVETE vad jag längar nu. Turbon monteras den 1december. Sen blire leka variatorguru för hela slanten så man har nån chans i åkersjön;)
Samma här, längtar varje dag. Åker upp och kollar läget inför säsongen nästa helg, det blir skoj att ta årets första tur :rock:

I helgen blir det däremot Sthlm, inte tråkigt de heller ;)

Det var dessutom vitt på backen i morse, det var en bra humörhöjare.

/Lips

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Sv: Snowmobileträff!

hur blir upplägget? lite som sporthojs träffarna eller? "en seg grupp, en mellan och en snabb" Tänket då ni verkar dela upp oss i grupp?

Eller blir det mer, en "ledsmiskargrupp", en "hopp å lek grupp" och en "på sidan av leden och endast i skogen grupp"? :p

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0

Eller blir det mer, en "ledsmiskargrupp", en "hopp å lek grupp" och en "på sidan av leden och endast i skogen grupp"? :p

Som det ser ut nu så kommer hela Snowmobiles testgäng vara på plats, och om det blir fullt hus med prenumeranter så kommer det gå ca 8 personer på en av oss...

Då får gruppen vara med och bestämma hur åkningen skall bli. Det är ju ni som ska ha kul!

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se

Få se nu, vilken skulle man välja. RX Warrior... :hmmmm:

"Hopp å lek" känns inte riktigt som handen i handsken.
"på sidan av leden och endast i skogen grupp".. kanske...
"ledsmiskargrupp" brukar fungera bra...

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Ok. Det låter ju ganska bra med runt 8 pers i varje grupp, man minskar ju risken för hopkörningar, men det är ändå nog många för att dra lös mej ;)

Hoppas man hamnar i en grupp som bara vill köra ospårat :rock:

Last edited:

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Jag vill åxå åka upp och slira lite i den nya snön snart, massor av Lips updates vill jag ha om snöläget.
Inget om din provkörning :aetsch:

Blaeckvard

Välkänd medlem
1 dec 2008
598
0
16
Viksjöfors

Jag tycker att vi på något sätt ska "märka upp" oss med namnbricka, som nån föreslog tidigare i tråden. Kul att kunna koppla forumnick till ansikte!
Jag har sett på ett MC forum att dom säljer huvtröjor med forum logga och alias på ryggen, vore inte detta något för detta forum med ?

jonke

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.247
5
38
Kramfors
Sv: Snowmobile Träff! Åkersjön v3 missa inte!

Hoppas att det blir någon grupp med djupsnö maskiner :)
Hoppas jag får lite prylar till catten snart.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Jag kör bara ospårat! :)

Ang tröjor, så har vi just tryckt upp lite grejjer... Ska fotas och sen läggas upp i webshopen...

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå

Få se nu, vilken skulle man välja. RX Warrior... :hmmmm:

"Hopp å lek" känns inte riktigt som handen i handsken.
"på sidan av leden och endast i skogen grupp".. kanske...
"ledsmiskargrupp" brukar fungera bra...
Både du och jag micke vet att den inte passar speciellt bra till någon av dom grupperna ;-)

Visst med ny pistad led så är den fin fin, men så brukar det ju sällan vara :)

Status
Stängd för vidare inlägg.