Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Draken

Har man inte kört fast har man inte kört ordentligt :loco:

Vad vill du ha för maskin denna gång?

Ja fy tusan, de här vädret är ingen humörhöjare :yuck: Det ska bli GRYMT skönt att lämna Sundsvall för någon dag.
Haha det är sant,har man inte kört fast har man inte haft någon kul körning! :p

Sundsvall bara? Jag skulle tycka det var grymt skönt att lämna Sverige några veckor,lite sol och värme skulle vara perfekt uppladdning inför vintern och sen få komma hem till snö och minusgrader!!:rock:

Jag vet inte än vad det kan tänkas bli för något kul i vinter,vad jag helst vill ha är inte den jag kommer köpa.
En förlängd nytro turbo med fox eller öhlinsfjädring(eller en 162" -10 mtx se turbo) vore drömmen,men dom pengarna ska jag inte lägga på skoter.

Det enda jag vet än så länge är att den ska ha rejäl matta iaf!
44mm minst och om den då är kort,mellan eller lång återstår att se.
Tyvärr är utbudet av LITE beggade skotrar väldigt begränsat just nu!

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Ser ut som det ska bli minus inatt, kanske lite snö och snöa hela dan imorgon, engström, väck mej imorgon så blåser vi upp! :nod:

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Haha det är sant,har man inte kört fast har man inte haft någon kul körning! :p

Sundsvall bara? Jag skulle tycka det var grymt skönt att lämna Sverige några veckor,lite sol och värme skulle vara perfekt uppladdning inför vintern och sen få komma hem till snö och minusgrader!!:rock:

Jag vet inte än vad det kan tänkas bli för något kul i vinter,vad jag helst vill ha är inte den jag kommer köpa.
En förlängd nytro turbo med fox eller öhlinsfjädring(eller en 162" -10 mtx se turbo) vore drömmen,men dom pengarna ska jag inte lägga på skoter.

Det enda jag vet än så länge är att den ska ha rejäl matta iaf!
44mm minst och om den då är kort,mellan eller lång återstår att se.
Tyvärr är utbudet av LITE beggade skotrar väldigt begränsat just nu!
Hej hej!

Nu har man kört årets första tur, gryyymt :bigsmile: Och nu toksnöar det här, inte helt fel.

Jag har sett jag också att begagnat marknaden verkar vara begränsad just nu. Hoppas att du ska hitta nåt som du gillar tillslut.

Att åka utomlands i november varje år vore inte fy skam! Jag gillar inte november månad.

Hoppas att du haft en härlig helg. Kram.

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Ska meddela att vi kört årets första tur här i Åkersjön, det var riktigt underhållande :bounce:

Och läget ser bra ut nu, det TOKsnöar! Troligen åker jag upp till helgen igen, kanske kikar in på Åkersjöns skoterklubbs årsmöte.

Hej å hå nu kommer vintern!

D

Draken

Hej hej!

Nu har man kört årets första tur, gryyymt :bigsmile: Och nu toksnöar det här, inte helt fel.

Jag har sett jag också att begagnat marknaden verkar vara begränsad just nu. Hoppas att du ska hitta nåt som du gillar tillslut.

Att åka utomlands i november varje år vore inte fy skam! Jag gillar inte november månad.

Hoppas att du haft en härlig helg. Kram.
Hello!

Härligt!
Men vilket fusk! Tror inte jag sett en snöflinga öht på hela helgen utan det har bara regnat och varit blött och j-vligt! :cry:

Nä du november är rätt tragisk faktiskt,en 4v thailandsresa hade suttit som en smäck! :music:

Din helg har nog varit ett par gånger bättre än min låter det som,om än du kört fast? :p Kram!

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Tänk hur det ska bli i Åkersjön :nuts:
Du måste ha missat ett ord :bigsmile:

Rätt skulle väl vara -Tänk hur ROLIGT det ska bli i Åkersjön :nuts:

-15 massor av lös pudrig snö, ni som sett Tobe Mickes film "ASH - A State Of Snow" vet vad jag pratar om :)

Status
Stängd för vidare inlägg.