Haha det är sant,har man inte kört fast har man inte haft någon kul körning!Har man inte kört fast har man inte kört ordentligt :loco:
Vad vill du ha för maskin denna gång?
Ja fy tusan, de här vädret är ingen humörhöjare :yuck: Det ska bli GRYMT skönt att lämna Sundsvall för någon dag.
Tänkte hyra där jag med bara det finns något bättre utbud än Venture. Har du hört något med honom?Hyr han ut nåt annat än venture då? Så står det på hemsidan att det är venture han hyr ut.
Ne det har den inte, men det är inte mer än 20cm.
shit! då må ja nog upp o dra en repa i helgen ja me!sant snön har inte försvunnit än sitter i åkersjön nu och det är ca 20-30 cm snö här nu och var nyss ute och körde uppe vid önrun. så i morgon blir det skoter åkning hela dagen
shit! då må ja nog upp o dra en repa i helgen ja me!
Hej hej!Haha det är sant,har man inte kört fast har man inte haft någon kul körning!
Sundsvall bara? Jag skulle tycka det var grymt skönt att lämna Sverige några veckor,lite sol och värme skulle vara perfekt uppladdning inför vintern och sen få komma hem till snö och minusgrader!!:rock:
Jag vet inte än vad det kan tänkas bli för något kul i vinter,vad jag helst vill ha är inte den jag kommer köpa.
En förlängd nytro turbo med fox eller öhlinsfjädring(eller en 162" -10 mtx se turbo) vore drömmen,men dom pengarna ska jag inte lägga på skoter.
Det enda jag vet än så länge är att den ska ha rejäl matta iaf!
44mm minst och om den då är kort,mellan eller lång återstår att se.
Tyvärr är utbudet av LITE beggade skotrar väldigt begränsat just nu!
Tjena Stefan, du blir väl kvar iår också?Välkommna hit till Åkersjön.Just nu snöar det och det är 20cm snö i byn och 3-4 dm på fjället.
http://www.akersjon.dinstudio.se/
Då kanske vi ses då :hello:Troligen åker jag upp till helgen igen,
Hello!Hej hej!
Nu har man kört årets första tur, gryyymt :bigsmile: Och nu toksnöar det här, inte helt fel.
Jag har sett jag också att begagnat marknaden verkar vara begränsad just nu. Hoppas att du ska hitta nåt som du gillar tillslut.
Att åka utomlands i november varje år vore inte fy skam! Jag gillar inte november månad.
Hoppas att du haft en härlig helg. Kram.
Hej hej!
*off topic*
Hoppas att du haft en härlig helg. Kram.
Ta det via pm, det blir imma på våra bildskärmar... :love:Hello!
Härligt!
*off topic*
Kram!
Du måste ha missat ett ord :bigsmile:Tänk hur det ska bli i Åkersjön :nuts: