Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.

JohanL_EFI

Välkänd medlem
13 feb 2009
922
0
16
Örnsköldsvik
Finns det några tips på saker man bara borde ta med sig. Men kanske inte tänkt på, då man inte varit till området eller fjällgården
tidigare ?

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Finns det några tips på saker man bara borde ta med sig. Men kanske inte tänkt på, då man inte varit till området eller fjällgården
tidigare ?
Beror på var eller hur du hade tänkt åka men en spade är inte helt fel, vattenflaska är bra när man har slitit och bänt i snön några timmar.
Personligen så brukar jag ha med en chokladkaka och en liten termos med varm dryck. Det nya jag lärde mig i helgen var köttbullar, tack Jerry för tipset :ciao:

Ang. boendet så ser vi till att det kommer ut info om vad man ev måste ha med sig.

Racegubbe

Välkänd medlem
28 okt 2006
114
0
6
Ångermanland
Hej ,nån som vet vad priserna ligger på i Paviljongen den helgen och andra vanliga helger,dom har tagit jul ledigt just nu på Fjällgården,,,,

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Hej ,nån som vet vad priserna ligger på i Paviljongen den helgen och andra vanliga helger,dom har tagit jul ledigt just nu på Fjällgården,,,,

Priset för första dygnet i ett dubbelrum är 940kr, resterande dygn 650kr.

Familjerum första dygnet 1400kr, och 950kr resterande dygn.

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Har fortfarande inte fått fakturan på förskottet, får inte tag på Kent heller. Har fått bokningsbekräftelse. Hoppas man inte blir av med rummet! :Cry:

Mikael_N

Välkänd medlem
12 aug 2004
4.403
4
38
55
Kalix, Sweden
www.kartman.se
Har fortfarande inte fått fakturan på förskottet, får inte tag på Kent heller. Har fått bokningsbekräftelse. Hoppas man inte blir av med rummet! :Cry:
Det står på bokningsbekräftelsen vad du skall betala, hur mycket och inom vilken tid. Ange bokningsnumret vid betalningen.

Så sa Kent till mig då jag pratade med honom för några veckor sedan.

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Ring Kent och kolla, jag talade med honom idag och han sa att han är tillgänglig på luren, nr står på hemsidan...

Lips

Snowmobile Crew
15 okt 2009
188
1
6
Sundsvall
Träffen närmar sig med stormsteg :lol: Jag längtar, säkert många andra också :rolleyes:

Vi ses :ciao:

/Malin "Lips" Wiik

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
Träffen närmar sig med stormsteg :lol: Jag längtar, säkert många andra också :rolleyes:

Vi ses :ciao:

/Malin "Lips" Wiik
Lips jag jag längtar då inte...

..SÄKERT :cool: det är klart man längar till årets händelse!!!
Skall bli kul och träffa alla likasinnade.

Hoppas vi får 15minus och massor av pudersnö veckan innan.

vidamic

Välkänd medlem
5 sept 2004
1.098
0
16
De ska bli riktigt roligt. Hoppas på sol o lite trevliga drivor;)

Bara börja ladda me köttbullar o kexchoklad redan nu :p
Tjena Jerry och tack för senast och ett underbart tips i köttbullarna!
Synd att man har den skoter man har så man inte får på en mackvärmare ala Micke på slutburken bara.
Jag hoppas på lite trevliga småhopp och kanske lite hängdrivor som man kan trycka Yamman igenom... inte över :bigsmile:

Status
Stängd för vidare inlägg.