Snowmobileträff! Åkersjön v3 missa inte!

Är du intresserad av att deltaga?

• Ja

Röster: 156 80,4%
  • Nej

Röster: 38 19,6%

• Totalt antal som röstat
    194
Status
Stängd för vidare inlägg.

skoterhasse

Välkänd medlem
26 okt 2006
776
1
16
järbo
Ja det har jag tyckt länge man vill ju börga o finplanera.
Batteriet i kameran är laddat o kortet tömt skotern är nyservad o tvättad efter en sommar på skullen.
Idag ska vi ut en sväng o provköra några mil ska bli skönt o få sommarslaggen ur kroppen o hitta dom muskler som man inte visste att man hadde ifjol ska bli otroligt skönt o komma iväg till fjälls blir nog många resor i vinter som det känns saknar bara en maskin med backväxel men hoppas på o kunna inhandla en 600 sks så småningom.

E

ejwbegysv

Kanske dum fråga, men visst finns det bensinmack där så man slipper råka 10 mil för att tanka?

Jag har en mack på kartan men man vill ju vara säker.
Mack finns några 100 meter från hotellet, tar kort.

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Har dom 98 oktan?

Och nu har jag väll läst på dåligt, men är det frukost på hotellet eller? Ska man handla /köpa med sig mat så man har på dagarna?

Nordland1

PRO sledder
14 jan 2008
504
2
0
Fre kväll kl 20:00 samlas vi på hotellet.

Lö morgon kl. 08:00 frukost, 09:30 startar aktiviteter.

Frukost ingår i priset liksom middag.

tjabo

Välkänd medlem
1 dec 2008
1.006
0
16
Jämtland
Visst var det så att det var middag på fredag och lördag kväll, samt frukost lördag och söndag morgon? I priset alltså.
Från vilken tid serveras middaagen på fredagen?
Lunch eller dyl. på lördagen antar jag att man får husa med själv, är det öppet på restaurangerna runtikring?

skoterhasse

Välkänd medlem
26 okt 2006
776
1
16
järbo
Fre kväll kl 20:00 samlas vi på hotellet.

Lö morgon kl. 08:00 frukost, 09:30 startar aktiviteter.

Frukost ingår i priset liksom middag.
Är det här ett officiellt program för snowmobilträffen då får ni nog engagera er lite mera än så det skapar mera frågor än ger svar.

Arcticcat f703

Välkänd medlem
9 maj 2009
256
0
16
Sundsvall
F*N ALLTSÅ!
Har ju stuga där uppe och allt!
Skulle varit sjukt kul att åka med er!
Har varit i åkersjön över 15 år
Hade det inte varit en tallin resa inbokat nu på söndag hade ni kunnat räkna med mig!
har 30 mil söråker(timrå)-Åkersjön tar ca 3.5 timmar med bil o släp.
Men vi ses väll till påsk?:) Och nästa år om ni har någon sådan/liknande aktivitet är ju 18 då med.

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
angående Lunch så har jag just tärnat upp 1,3 kg fläsk samt ska göra ett par liter smet och kan nog bjucka en o annan på en kolbulle men om många vill ha kanske man sku handla upp sig på nåt kilo tillo sälja till selfcost?

E

ejwbegysv

angående Lunch så har jag just tärnat upp 1,3 kg fläsk samt ska göra ett par liter smet och kan nog bjucka en o annan på en kolbulle men om många vill ha kanske man sku handla upp sig på nåt kilo tillo sälja till selfcost?
GRYYYMT... Så j_vla gott, var nog 10 år sedan sist :)

skoterhasse

Välkänd medlem
26 okt 2006
776
1
16
järbo
Du gör nog bäst i o blanda smeten senare typ samma morgon men du får gärna bju på en kölbulle har du lingonsylt annars kan jag ta med en burk.

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
ja, smeten gör jag fredag morgon.
Hasse: om du håller me sylt så håller jag me resten?
Jimmy: räkna med att du blir bjuden,dock har ja ingen kaffe bl***e efteråt ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.