Mack finns några 100 meter från hotellet, tar kort.Kanske dum fråga, men visst finns det bensinmack där så man slipper råka 10 mil för att tanka?
Jag har en mack på kartan men man vill ju vara säker.
Har dom 98 oktan?
Och nu har jag väll läst på dåligt, men är det frukost på hotellet eller? Ska man handla /köpa med sig mat så man har på dagarna?
Fre kväll kl 20:00 samlas vi på hotellet.
Lö morgon kl. 08:00 frukost, 09:30 startar aktiviteter.
Frukost ingår i priset liksom middag.
Är det här ett officiellt program för snowmobilträffen då får ni nog engagera er lite mera än så det skapar mera frågor än ger svar.Fre kväll kl 20:00 samlas vi på hotellet.
Lö morgon kl. 08:00 frukost, 09:30 startar aktiviteter.
Frukost ingår i priset liksom middag.
GRYYYMT... Så j_vla gott, var nog 10 år sedan sistangående Lunch så har jag just tärnat upp 1,3 kg fläsk samt ska göra ett par liter smet och kan nog bjucka en o annan på en kolbulle men om många vill ha kanske man sku handla upp sig på nåt kilo tillo sälja till selfcost?
Du gör nog bäst i o blanda smeten senare typ samma morgon men du får gärna bju på en kölbulle har du lingonsylt annars kan jag ta med en burk.angående Lunch så har jag just tärnat upp 1,3 kg fläsk samt ska göra ett par liter smet och kan nog bjucka en o annan på en kolbulle men om många vill ha kanske man sku handla upp sig på nåt kilo tillo sälja till selfcost?