okej okej , är det schyssta dämpare? hållbar?Haha.. antar många "tjejer" har den för att de är en lättkörd skoter!
Jag har inte ägt en men jag har kört en massa gånger.. som sagt, gryyyymt lätthanterlig, trevlig motor, skönt drag! Släng på en 44as matta så går den som en dröm! =)
/F
Vill du ha dämpare så ska du nog satsa på en MXZ istället.. men TNTn är absolut en hållbar skoter! Men om du ska hoppa höjdhopp så är nog en MXZ att föredra
/F
Asså nja riktigt så bra går dom ju inte de är ju gamla 600 lo motorn i dom. för motorsvag för mitt tycke iaf provade en när polarn köpte en. prova en sväng sen ville ja då bara ha tillbaka min 800.. han hade den bara ett år sen blev de 600rs. funkar säker bra om man vill bara åka led.. inte till mycke annatHar själv en TnT. Och ibland känns det nästan som att den vill dra ifrån farsans 600 gade :beer: . Den hänger även med 800or ett bra tag tills dom pumpar ur sina sista krafter.
Är ganska stor skillnad på 800 och 600, så det kan jag förstå. Men att dom bara fungerar på led är inte sant, SLP PP skidor och 44 matta så flyter den omrking grymt bra i även i lössnö.Asså nja riktigt så bra går dom ju inte de är ju gamla 600 lo motorn i dom. för motorsvag för mitt tycke iaf provade en när polarn köpte en. prova en sväng sen ville ja då bara ha tillbaka min 800.. han hade den bara ett år sen blev de 600rs. funkar säker bra om man vill bara åka led.. inte till mycke annat
Jag håller med dig, har haft en Renegade 800 och ja tycker inte att min (visserligen en Rev 500ss) maskin ska skämmas i pudret. Min har 44:s matta och Slp PP. Motorn orkar med bra, verkar ofta vara så att man ska ha en 800 bara föratt, har haft en och gillade den inte!!!Är ganska stor skillnad på 800 och 600, så det kan jag förstå. Men att dom bara fungerar på led är inte sant, SLP PP skidor och 44 matta så flyter den omrking grymt bra i även i lössnö.
hålla bättre då skulle ja nog tro att 800 håller längre.En 800'a är en 800'a. Men vill man att skiten ska hålla så är ju 600an så mkt mkt bättre.
Varför skulle en 800:a hålla längre än en 600:a med exakt samma chassi, när det bara är motorerna som skiljer sig?hålla bättre då skulle ja nog tro att 800 håller längre.