Vill byta ett slp pp monteringskit för lynx och skidoo mot ett kit för äldre polaris.
Mvh Tommy
0702503570
Tommy_L_89@hotmail.com
Mvh Tommy
0702503570
Tommy_L_89@hotmail.com
okey har bilderna här i den trådVore intressant.. Ska sitta på en pro x.
Mätte lite snabbt till 77mm invändigt, brps fästen skulle tydligen vara 72mm invändigt.
Har inte fått hem skidorna än så kan tyvärr inte mäta.
dom behövs inte svetsas fast, jag tog med slipstift och slipade loss brickan och sen drog jag bara fast skidorna, kom bara ihåg att ta samma bricka, du måste tänka in och utsidaKanon, får kapa lös dem och svetsa dom på utsidan istället.
Tack!
Vilken bult använde du? Min originalbult på RRen är för lång och jättelite för smal för SLParna och bulten som följde med är jättelite för grov för att passa på RRen.dom behövs inte svetsas fast, jag tog med slipstift och slipade loss brickan och sen drog jag bara fast skidorna, kom bara ihåg att ta samma bricka, du måste tänka in och utsida
IQ:n har tydligen ett annat mått på spindeln? Jag använde Indybultarna, dom passade just, men du kanske kan ta och slipa dom lite kortare?Vilken bult använde du? Min originalbult på RRen är för lång och jättelite för smal för SLParna och bulten som följde med är jättelite för grov för att passa på RRen.
Är ju förmodligen dock inte likadant på en indy som på en RR...