God morgon alla! fixade alla presenter igår , och håller på med det sista på tårtan nu. så snart så ska ja och frugan gå till garaget och sjunga! iår så har "Samantha" (summiten alltså) fått en helt ny matta och variatorena renoverade, slides, kolvar och en packethållare till sopa dunk!
haha härligt sebbe, blir en fin dag idag!God morgon alla! fixade alla presenter igår , och håller på med det sista på tårtan nu. så snart så ska ja och frugan gå till garaget och sjunga! iår så har "Samantha" (summiten alltså) fått en helt ny matta och variatorena renoverade, slides, kolvar och en packethållare till sopa dunk!
Bara Polaris så som Traktorcity beter sig. Svarar man inte i telefon ska man inte ha ett telefonnummer.grattis min edgar som snart går i pension.
se om man inhandlar nå till edgar, här i piteå har vi bara polaris och lynx/ski-doo
tyck du dom e otrevliga?Bara Polaris så som Traktorcity beter sig. Svarar man inte i telefon ska man inte ha ett telefonnummer.
Har köpt grejer för närmare 10000:- på andra ställen för att dom aldrig (och så menar jag ALDRIG) svarar i telefon. När jag vart less så ringde jag till vanliga Traktorcity och sa vad jag tyckte, Från och med nu så köper jag grejer från Tords motor i Bredåker (Boden).tyck du dom e otrevliga?
iaf på bil-laget e dom skittrevliga, iaf me mig, dock e ja där typ jämt