fick höra idag av en att de bygger vissa modeller med turbo direkt från fabrik, kan de verkligen stämma? :hmmmm: googlade för kung o fosterland men blev inte ett dugg smartare.
Ojoj vad snabb man är, hinner ju inte ens läsa vilken del man är i.Stins1! nu är vi i Yamaha forumet :beer:
tack, då var det som jag trodde. man skulle ha haft en me turbo. Vågar man ens fråga om bränsleförbrukningen?Nej de stämmer inte. Men i can så säljer yamaha mcx 180hk kit som orginal tillbehör om jag fattat rätt.
spelar bränsleförbrukningen någon roll?...det lär ju va den minsta kostnaden på den skotern i vilekt fall
precis min tanke...bensin mackar växer inte på fjällbjörkar direktPengamässigt i det här fallet är det inget, men för räckvidd är det mycket. Är ju inte så kul med maskiner som har 45 liters tank och man inte ens tar sig 10 mil...
Tar mig mellan 25-35 mil på en tank med min 145hk surknöl. Helt okey för 2t. Får väll se hur mkt turbon drar sen=)
Kan bränna runt en hel dag i pudret utan att nytron tar över 2,3l/mil.Efter leden då eller? börjar man leka lite ute i pudret så drar vilken skoter som helst 3 liter om du håller ner gasen. okej du behöver inte räkna in ET250!