Emil i Minnesota, Webcam vid banan

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
http://www.visitduluth.com/snocross/

Uppe till höger finns länk till en webcam, försten (tidsangivelse i inlägg med bild gäller) som fångar nr 27 under träning (print screen) vinner en påse Bassets vingummi (skickas inom Sverige, mottagaradress via pm).

:attention:

Last edited:

xit

Välkänd medlem
30 mar 2009
256
0
16
41
Alfta
Sv: Emil i Texas, Webcam vid banan

Vinegumm är alltid gott! Jag skall göra ett försök! :D

xit

Välkänd medlem
30 mar 2009
256
0
16
41
Alfta
Webbkameran hängde sig innan träningarna hann starta..är det en konspiration från Lynxfun??? =) Jag som har suttit hela dagen på jobbet och varit beredd på "Print Screen" :(

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Webbkameran hängde sig innan träningarna hann starta..är det en konspiration från Lynxfun??? =) Jag som har suttit hela dagen på jobbet och varit beredd på "Print Screen" :(
:nuts::nuts:

Nix, gummipåsen är redo, hoppas det är tillfälligt och jag faktiskt har mailat till ett flertal på contactlistan för visitduluth, bla Gene Shaw på Public relations och talat om att ett antal "triggerhappy" swedes looking forward for the webcam to work, givetvis lite övriga artighetsfraser också då det var några damer på listan.:bigsmile::bigsmile:

Så, vi får hoppas att det fungerar, det finns kanske andra medievägar gummipåsen redo i alla fall, hursomhelst äter jag själv bara de svarta...

Go Emil:cheer2::cheer2::cheer2:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
F......n också, de måste gilla vingummi i Minnesota också, kameran funkade nyss och träning verkar pågå, vad skönt, då slipper man hänga framför Idolsvammlet för det är ju redan klart att E vinner:heh::heh:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
grym webbkamera, nooooooooooooooooooooooooooot!
Precis, verkar som någon vridit kameran till sämre vinkel/vy , också finns det ingen Tvärå eller Älvsbybo som kan messa Emil så han stannar framför webcameran och gör en moonwalk LOL

Finns några fler länkar och info i gästboken på Emils hemsida http://www.emilohman.com/index.php men det tar nog till midnatt innan jänkarna har rätt tideräkning...

Vingummi gäller oavsett media, pic från Duluth med tidsangivelse

Last edited:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
bättre än sådär lär du nog inte få.
Hmm, håller med, inte från webcamen i alla fall, om vi inte kan få han till att stanna och vinka, ska utvärdera bilden men det luktar vingummi, återkommer med besked och domslut:ciao:

Hill City bilden var ju bra från förra helgen, finns några till på hans website

http://www.ustream.tv/channel/isoc1 (den verkar sända amatörerna i alla fall)

Hittade denna på Doo i alla fall, finns säkert fler , vi får se, midnatt vår tid skall Pro träna vad jag förstått.

0600 pm deras tid dvs 0100 vår tid tränar storgrabbarna, sedan kl 1230 imorgon deras tid

Last edited:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
bättre än sådär lär du nog inte få.
Okej, servern låg ju nere vid midnatt, den enväldige domaren har efter noggrant övervägande beslutat, med stöd av NCIS " ABBY" mfl som lagt en stund på photoenhancing att det är Emil på bilden , själv kan jag också ana rätt körstil.

:cheer2:Grattis Xen0:cheer2:
PM:a adress till mig så postas Vingummit snarast.

:hmmmm2:
Det finns en till påse, går till den som kan fånga en close/up på Emil utan hjälm vid t ex dagens förarintervjuer, segerintervju eller liknande.

Samma som tidigare, print screen men tidsangivelse gäller

:playball:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
yw, postas imorrn

Blir nog att försöka hålla sig vaken inatt, lånat tiderna från Emils hemsida

Här är tiderna (svenska) för dagens Pro Stock
21.00 - Träning
22.00 - Heat 1
23.30 - Heat 2
01.00 - Sista chansen
02.30 - FINAL

:whoo:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
Nice, från träningen ?

Det är ju inte lätt då det inte är en tvproduktion med den precision som t ex SVT har.

Hursomhelst, förtjänar definitivt en påse, PM:a adressen så postas det imorgon.

Då återstår en påse till den som tar han utan hjälm, glad och svettig, förhoppningsvis runt 0245-0300 om de håller tiderna.

Tips, pusha Emil med en hälsning i gästboken på hans hemsida också http://www.emilohman.com/ , han ska ju stå ut med skräniga jänkare osv några månader till:usa2::cheer2:

Lynxfun

Välkänd medlem
2 feb 2009
2.926
2
36
Norrbotten
2 i första heatet, way to go, säkert kört med insidan av huvudet, testa och känn efter och sen piska på i senare heat