Tjena
Skulle kunna tänka mig att byta min polaris mot en lynx enduro 600/700 01-02 eller en lynx rave 800 01-03 + pengar från eran sida då.
Kan även sälja skotern , bara lägga ett bud !
Info om min skoter : Mycket bra skick , funkar och går hur fint som helst och har gått ca 400 mil
*Ny tank på Garanti
*Nya rostfria avgasportar
*Nya hårdare motorkuddar
*Fin matta
*Vforce 3 reeds
*Variatorkitt
*Nyrenoverade crossshimsade dämpare runt om (Walker evans) mycket bättre än orginal.
*Vissa lager i boggien är bytta så allt är fräscht. allt infettat och ny olja i kedjehus.
*Nya stift
*Ny extrarem
*Nya progrip handtag.
*Nyrenoverad primär variator
*Bra komp i båda cylindrarna
* P.E.R.C Elback
kan ha glömt något med.
Enda "defekten" är att de saknas en handtagsvärmare på ena sidan.
Skotern finns i sundsvall
så har du en fin lynx som är av intresse så kanske vi kan komma överens om något bra .
skriv i tråd eller PMa.
Mvh Olle
Styret på bilden följer ej med, sitter orginal på nu. lyktskölden kan ev fås med om den sitter kvar vid försäljning.
Skulle kunna tänka mig att byta min polaris mot en lynx enduro 600/700 01-02 eller en lynx rave 800 01-03 + pengar från eran sida då.
Kan även sälja skotern , bara lägga ett bud !
Info om min skoter : Mycket bra skick , funkar och går hur fint som helst och har gått ca 400 mil
*Ny tank på Garanti
*Nya rostfria avgasportar
*Nya hårdare motorkuddar
*Fin matta
*Vforce 3 reeds
*Variatorkitt
*Nyrenoverade crossshimsade dämpare runt om (Walker evans) mycket bättre än orginal.
*Vissa lager i boggien är bytta så allt är fräscht. allt infettat och ny olja i kedjehus.
*Nya stift
*Ny extrarem
*Nya progrip handtag.
*Nyrenoverad primär variator
*Bra komp i båda cylindrarna
* P.E.R.C Elback
kan ha glömt något med.
Enda "defekten" är att de saknas en handtagsvärmare på ena sidan.
Skotern finns i sundsvall
så har du en fin lynx som är av intresse så kanske vi kan komma överens om något bra .
skriv i tråd eller PMa.
Mvh Olle
Styret på bilden följer ej med, sitter orginal på nu. lyktskölden kan ev fås med om den sitter kvar vid försäljning.
Last edited: