skotertur?

5900 l/c-95

Välkänd medlem
5 feb 2007
206
0
16
Boden
Jag er med :eyebrows:! Har bara ett problem har inget drag i bilen om man ska köra upp med bil o släp!! När :confused: Förslag 5-7 mars

Mvh
Lynx rules

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Jag har släpvagn och toyotan har drag, rymmer två skotrar på flaket:hello:
skriv gärna om ni är intresserade samt datum
så kan jag kolla upp om det är ledigt mm

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Låter skoj.

Tyvärr kan jag nog inte vara borta en hel helg som det ser ut nu :(

Medelsvensson

Aktiv medlem
5 dec 2008
56
0
1
Boden
Har ett släp som rymmer 2 skoters...skotrar....skotrars...skotersas...nåja...kolla datum så ska jag se om jag kan joina, men varför inte köra till Polkem me skoter ?...

MvH
Medelsvensson

5900 l/c-95

Välkänd medlem
5 feb 2007
206
0
16
Boden
Tror Arto är med! L-O om det skulle bli över helgen så kanske du kan komma en av dagarna, det vore trevligt! Ska fråga Anders Å om han är sugen!:hello:

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Tror Arto är med! L-O om det skulle bli över helgen så kanske du kan komma en av dagarna, det vore trevligt! Ska fråga Anders Å om han är sugen!:hello:
Skulle vara skitskoj. Men jag lever dag för dag just nu. Jättesvårt att planera nåt vettigt nu.

Hankke

Välkänd medlem
29 apr 2008
492
0
16
Och om detta inte blir av så planerar vi in en supertur upp mot Storklinten med massor av puderkörning och Ångestfyllda backupplevelser.
Om intresse finns för detta se till att packa med underkläder i reserv för det kan jag utlova att det kommer att behövas.

För den som ej med skotern kört iväg har ej backen mött

MX-jodå

Välkänd medlem
27 jan 2007
157
0
6
Luleå
Nu är det nog vattenskoter som gäller ... körde Malmens väg idag från Råneå och upp till pimpeltävlingen på Pålkemsjön.
Leden genom/förbi Nemisel stängdes under dagen pga flödvatten i en passage ,skotrarna leddes runt byn i ett annat spår.
Flera andra vattenpassager är gula diken som inte känns riktigt ok att köra sakta i.......
Samt att delar av leden är ganska sönderkörd ,all heder dock till de som försöker hålla den igång.
Jag ska lägga in en bild i albumet då jag försöker sänka MX:en på myren ovanför Pålkem ....