Men du, det är ju lite på skoj.Hur skall den kunna finansieras då då föreningen inte har råd att bygga en vettig användarvänlig hemsida ? Sen så är denna maskin inte världens billigaste att ha i drift.
Nej tack, är inte involverad i sävast skoterklubb mer än att jag är & ser era framsteg ni gör från år till år. Riktigt kul att se att ni börjar ha leder som liknar något. För ett antal år dedan så satsades det bara på tävlingsverksamheten i sävast & då var det inte roligt att färdas genom ert ledsystem.Men du, det är ju lite på skoj.
Skulle du vilja vara med och jobba med hemsidan?
Vilken klubb är du med i?Nej tack, är inte involverad i sävast skoterklubb mer än att jag är & ser era framsteg ni gör från år till år. Riktigt kul att se att ni börjar ha leder som liknar något. För ett antal år dedan så satsades det bara på tävlingsverksamheten i sävast & då var det inte roligt att färdas genom ert ledsystem.
Piteå Snöskoterklubb, Skoterklubben Styrstålet, Polcirkelns skoterklubb & Tjärnbergs skoterklubb. Tycker att det räcker med 4 föreningarVilken klubb är du med i?
Ja jäklar, det var ju kanoners.Piteå Snöskoterklubb, Skoterklubben Styrstålet, Polcirkelns skoterklubb & Tjärnbergs skoterklubb. Tycker att det räcker med 4 föreningar
Måste nog ta och rätta dig lite där......det kostar skjortan att hålla dessa i drift, dels pga reparationer men sedan en mycket hög drivmedelskostnad.
Har för mig att den såldes till södra Sverige. Om det bara var en hydralslag som lossnat så hade köparen verkligen tur, det hade lika gärna kunna vart hydrostaten & då hade detr genast blivit dyrare.Unbyns Skoterklubb sålde sin för 40000:-, å den var ju trasig.
Killen som köpte den hittade felet, en oljeslang som lossnat.
Värdet nu är väl 80000:-...