Vet inte om du menar mig!! Kör skidoo idag och har inga remmproblem, kör bara puder och klättring!! nog om det!!Till va? skidoo lr lynx? isf tjänar du in pengarna på polaris = du slipper köpa så många remmar.
Finns det nån xp som inte tar rem? :OVet inte om du menar mig!! Kör skidoo idag och har inga remmproblem, kör bara puder och klättring!! nog om det!!
Är bara intresserad av förbrukningen av rmk:n, jag vill ha lite räckvidd utan att ha en kälke med soppa med mig. Den förbrukning jag hört är skrämmande hög och jag hoppas inte den stämmer. Är sugen på ett märkes byte men skulle vilja veta mer..
Skulle gissa på att gripperskidorna är dom bästa originalskidorna på marknaden. I bredd diffar det ca 2-3 cm, men SLP är lite aggressivare och har aningen djupare köl.En 155 bokad inför vintern, hur fungerar gripper skidorna? är dom något och ha eller måste man införskaffa ett par powder pro?
Tack för svar, då får man pröva hur dom känns när det kommer snö, som aldrig kan komma för tidigt=)Skulle gissa på att gripperskidorna är dom bästa originalskidorna på marknaden. I bredd diffar det ca 2-3 cm, men SLP är lite aggressivare och har aningen djupare köl.
Frågade en som hade bytt från gripper till SLP och han sa att han egentligen inte kände någon skillnad utom på riktigt hårt underlag, SLPskidorna understyrde tydligen inte det minsta.