Tror inte alls att kritiker ifrån ett forum ifrån en liten marknad som Sverige betyder allt för mycket för en tillverkare i USA. Så tänker amerikanen. Har bott där själv i olika omgångar. Hade det varit ett amerikanskt forum så hade saker kanske sett lite annorlunda ut. Men, bara kanske.
Jag ville bara belysa hur Polaris vände denna fråga till ett eget val för kunden. Nu har man sagt att "kör du som en galning på led" så har vi ett "kit" för även dig. Det var väl det jag menade som "kritiker i busken".
QUOTE]
Kan bara hålla med, kritik, eller vad man än väljer att kalla ett konstaterande att fotstegen spricker (mina gjorde det utan våldsamt användande efter led, men den diskussionen kan vi lämna därhän) från ett litet land dom Sverige får nog inte så stor genomslagskraft.
Men om en av skotertidningarna tar och skriver om "kritiken" oavsett märke verkar det kunna ta skruv.
För övrigt så sitter jag inte på nätet och beklagar mig utan jag rör mig i "den riktiga världen" , som en känd forumist kallade den, och då framför jag mina synpunkter till min handlare. Vi försöker tillsammans få en bra lösning på problem som eventuellt uppstår. Och jag kan ju poängtera att jag inte har något ont att säga om min handlare. Däremot kan jag nyttja mig av internet och forum för att komma i kontakt med andra som har samma problem.
Hursomhelst, bra med förstärkningar, det sitter monterat på min -12:a. Förhoppningsvis så kommer vi att trivas bra tillsammans denna vinter Assaulten och jag.