4400rpm i start varv, peak 8200 - 8300rpm.Hur högt tillslag har du?
Har 165-310 fjäder på min IQ och tillslaget är kring 5000 rpm
4400rpm i start varv, peak 8200 - 8300rpm.Hur högt tillslag har du?
Har 165-310 fjäder på min IQ och tillslaget är kring 5000 rpm
Har tyvärr inga nummer kvar.. Drevena , vikter och fjäder gick på totalt 3200kr. Skulle va roligt och höra vad de kosta att få grejjerna från USA...Har du art nr på dessa grejer? Hadde tänkt ta från usa.
123Jag kör nu med 19/43, 11/66, 165-344 Polaris assault rmk, och de funkar kanon, mycke rappare och mer orr från botten.
Ungefär 1300:- + moms och frakt.Har tyvärr inga nummer kvar.. Drevena , vikter och fjäder gick på totalt 3200kr. Skulle va roligt och höra vad de kosta att få grejjerna från USA...
Jag har Engans fram och dom funkar mycket bra! Tyvärr har inte Engans tagit fram några dämpare till boggien, enligt katalog så finns det men i verkligheten så passar inte dämparna. Så till boggien måste man se på nåt annat fabrikat.Nån som har engansdämpare på din pro rmk/ rmk ? Vad tycker ni isåfall? Lägg gärna upp en bild om ni har.
Jag personligen skulle inte betala 115´ för en -11.Man får nog räkna med ca 30 tkr i mellanpris för att byta upp sig en årsmodell, ingen köper en beg -11 för 125 när man får en ny för 135!
Spelar ingen roll vilket märke du har eller skall byta till, alla handlare resonerar lika.
Handlaren behöver en vinst även på en beg maskin för att kunna överleva, dom måste dessutom hålla garanti mm ett antal månader även på en beg.
Ingen billig hobby man har, speciellt om man vill byta ofta.
Från vilken firma i usa kan man beställa som har drev, vikter och fjädrar?Ungefär 1300:- + moms och frakt.
Vet inte generellt men en skoterbekant som lämnade in sin rmk på service fick frågan om han ville ha de undre förstärkarna monterade på sin -11. Det är tydligen valfritt hur man vill göra. Inget recall vad han hörde. Stämmer det så är det bara hatten av. Har inte kollat själv.Någon som kan bekräfta rycktet att -11orna ska få samma fotstegsförstärkare som -12orna utan kostnad?
Får man fråga hos vem han lämnade in skotern för service?Vet inte generellt men en skoterbekant som lämnade in sin rmk på service fick frågan om han ville ha de undre förstärkarna monterade på sin -11. Det är tydligen valfritt hur man vill göra. Inget recall vad han hörde. Stämmer det så är det bara hatten av. Har inte kollat själv.