"Visa vad du köpt för skoterrelaterat" Bildtråd!

PappaKeno

Aktiv medlem
27 feb 2009
64
0
6
Borlänge
Kolla priset på hemsidan, räkna in frakt, tull och moms och jämför sen med sverige.
Det var det jag gjorde :) Såg därför ingen anledning till att köpa ifrån något annat land istället för att handla lokalt och se till att butikerna kan hålla öppet. Visst, om man kan spara ett par tusen, men 50sek eller vad det blev att röra sej om.
 

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
Det var det jag gjorde :) Såg därför ingen anledning till att köpa ifrån något annat land istället för att handla lokalt och se till att butikerna kan hålla öppet. Visst, om man kan spara ett par tusen, men 50sek eller vad det blev att röra sej om.
själv beställde jag från staterna för då får man dom i regel före sverige.
 
D

Deleted member 9532

En Ledlampa som jag tänkte prova ha som hjälmlyse i vinter!

 
D

Deleted member 9532

Vars kan man hitta nån sån där?
xxl.se Säljer en svagare version (900 lumen) svindyrt (799:) om man vill köpa den inom sveriges gränser.

jag beställde den starkare varianten (1200 lumen) på www.manafont.com

Lampa, hjälmfäste, laddare, två batteripack samt en omvandlare till EU-kontakt för 400:-


:)
 

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
xxl.se Säljer en svagare version (900 lumen) svindyrt (799:) om man vill köpa den inom sveriges gränser.

jag beställde den starkare varianten (1200 lumen) på www.manafont.com

Lampa, hjälmfäste, laddare, två batteripack samt en omvandlare till EU-kontakt för 400:-


:)
Fungerar rätt bra, har varianten som vanlig pannlampa. Finns massor på Ebay.com också till rätt kurs.
 

ogge95

Välkänd medlem
13 apr 2011
1.575
3
38
29
Dvärsätt
Här är de grejer som jag brukar köra med, och några saker som är nytt! :)



Jacka: ToBe
Byxor: ToBe
Hjälm: 509 Evolution
Goggles: 509 Sinister
Skor: Hmk boots
Skyddsväst: Richa
Nackskydd: EVS
Kamera: GoPro Hero 1
Handskar: Gortex
 

Henkkaa

Välkänd medlem
15 sept 2012
314
0
16
Haparanda



Inte den bästa bilden men camoplast challenger 38x365x51 mm och nonslip 9 kuggs, och växelhus(?) olja allt till ett överkomligt pris av 6000;- Kanske skall tilläggas att inget är beg.