Snyggaste respektive fulaste skotern som gjorts?

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
REVen är ju typ exempel på att detaljerna gör skillnaden, 03as vanlig är ju så jäääävla ful, alla säger att det bara tog tid att vänja sig... nej, den är fortfarande lika äcklig, phazer ruta från -90 och bäversvans. men kollar man på typ en 05as 440 så är dom ju genast snygg. gamla F serien håller ju fortfarande i utseendet.
 

Norrlänningen

Välkänd medlem
4 dec 2010
290
0
16
Gävle
Sv: Re: Snyggaste respektive fulaste skotern som gjorts?

REVen är ju typ exempel på att detaljerna gör skillnaden, 03as vanlig är ju så jäääävla ful, alla säger att det bara tog tid att vänja sig... nej, den är fortfarande lika äcklig, phazer ruta från -90 och bäversvans. men kollar man på typ en 05as 440 så är dom ju genast snygg. gamla F serien håller ju fortfarande i utseendet.

Nu får du utveckla lite? Bäversvans? Vad fan är det? :D
 

Norrlänningen

Välkänd medlem
4 dec 2010
290
0
16
Gävle
Sv: Re: Snyggaste respektive fulaste skotern som gjorts?

Jag är själv född i början av 80-talet och när jag var som mest aktiv i skoterträsket så var det sena 90-tals lakerunners som var det absolut värsta och grymmaste man bara kunde tänka sig. Egentligen så har jag kanske fastnat lite i dåtiden, för jag tycker verkligen att dom är skitsnygga!
SRX 700, Thundercat 1000, Mach Z Millenium, fast Stormen var mycket skabbig, det måste jag medge.



Rave 670 var otroligt läcker när den kom 1997,



En riktigt ful styggelse är denna,

Jag skulle personligen bära dunkar till och från macken och köra med dubbla lager ultramörk på hjälmvisiret så att ingen såg mig på den.


Även Aktiv Nalle är riktigt skabbig,


Tidiga Panthern är också en riktig fara för ögonen.


Tveksamt om jag skulle sätta mig på den här om jag så hade en pistol mot huvudet.
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Detta är då en skoter jag tycker ser ut som stryk, ful som attan! Artic Cat King Cat


Snyggaste skoterna är nog Ski-Doo och Lynx nya chassin, grymt fräscha!
 

MrMunken

Välkänd medlem
10 okt 2004
752
1
18
Rossön
Jag tycker King Caten är en av dom snyggaste som gjorts, är fortfarande en drömskoter!
Annars är Yamaha Viper Mountain en av dom snyggaste.
 

limpdjur

Välkänd medlem
1 sept 2007
839
1
16
Re: Sv: Re: Snyggaste respektive fulaste skotern som gjorts?

Norrlänningen:

Kolla på bilden uppe i tråden på en 03as rev bakändan av tunneln är ledad å följer boggien, stänklappen blir som en bäversvans. ankröven på äldre revar är inte heller snygg (bakdelen på dynan som sticker ut bakåt)
 

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Haha jo Yamaha MP är ful men jävligt skön att köra! Din är juh jävligt ful men kanske oxå skön att köra?=D
 

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
Sluta kasta bajs i finrummet. Förstör en bra tråd. King Caten är ful och MPn är ful (beroende på vad man har för smak). Punkt.

Fulaste skotrarna jag vet av:

Rev -03, Gamla mach 1an, Prowler, alla yamahas 4taktare utom apex, t660, bearcat 660, alla polaris fram till -07 (Osäker på årtalet)