Går väl att som tidigare inlägg påpekade att begränsa med att spänna balatar remmen? Sen kan man ju styra viktförskjutningen med kroppspositionen på skotern också, kan själv hålla ner fronten om jag verkligen vill det, man får ju ligga "lite" längre fram än på andra skotrar men nog går det att kontrollera den med kroppsvikten.Jovisst är ddet kul att åka på rullen men jag skulle vilja köra fortare än 60km/h innan skidorna lämnar snön ! Det går inte att gasa mer än typ 1/4 gas!
Det anske skulle hjälpa med ljusterbara kopplingsblock typ sånna som skidoo har ?
När ska vi få se bilder på skotern då?Jovisst är ddet kul att åka på rullen men jag skulle vilja köra fortare än 60km/h innan skidorna lämnar snön ! Det går inte att gasa mer än typ 1/4 gas!
Det anske skulle hjälpa med ljusterbara kopplingsblock typ sånna som skidoo har ?
lägg upp bilden här http://imageshack.us/Hur gör man föratt lägga in bilder i en tråd ?
180 har ingen IC och inte heller injectorer i plenumet, ingen extern pump och bränsletrycksregulator.kan man se vilket turbokitt som sitter på en nytro?
skillnader på 180 och 270hk som man kan se när man tittar på en maskin?
eller får man lita på säljaren..
kallas I-lands problem....Jovisst är ddet kul att åka på rullen men jag skulle vilja köra fortare än 60km/h innan skidorna lämnar snön ! Det går inte att gasa mer än typ 1/4 gas!
hej!
Har problem med min yamaha nytro mcx 270kit...
Hände för nån helg sen.. körde lungt runt i skogen... stannade.. skulle åka iväg sen när den började ladda 0.2-0.3 så sa det bara pangpang= ingen effekt.. for ut på leden körde lungt ett tag.. gav gas igen och den gick bra resten av dagen!
startade sedan upp skotern nån dag senare och skulle ta in skotern i verkstan för service.. körde en sväng på åkern och samma problem återigen... som nu är konstant.. så den går alltså inte alls när den börjar ladda..?!?!? tacksam om ni kommer med tips! mvh / johan