B BaKKen Medlem 26 dec 2010 10 0 1 26 dec 2010 #1 Som rubriken säger, jag har problem med min 440 från -01 eller -00. Främre dämparen i boggien suger ihop, vad ska jag göra åt detta? Ny här på forumet så kan mkt väl vara fel på en hel del grejer...
Som rubriken säger, jag har problem med min 440 från -01 eller -00. Främre dämparen i boggien suger ihop, vad ska jag göra åt detta? Ny här på forumet så kan mkt väl vara fel på en hel del grejer...
R rapich Välkänd medlem 26 dec 2009 226 0 16 östersund 26 dec 2010 #2 BaKKen skrev: Som rubriken säger, jag har problem med min 440 från -01 eller -00. Främre dämparen i boggien suger ihop, vad ska jag göra åt detta? Ny här på forumet så kan mkt väl vara fel på en hel del grejer... Click to expand... kanske en liten renovering vore på sin plats. motorteknik i östersund tror jag ligger runt 700kr/st för renovering av dämpare. mvh/mattias
BaKKen skrev: Som rubriken säger, jag har problem med min 440 från -01 eller -00. Främre dämparen i boggien suger ihop, vad ska jag göra åt detta? Ny här på forumet så kan mkt väl vara fel på en hel del grejer... Click to expand... kanske en liten renovering vore på sin plats. motorteknik i östersund tror jag ligger runt 700kr/st för renovering av dämpare. mvh/mattias
B BaKKen Medlem 26 dec 2010 10 0 1 27 dec 2010 #3 Tackar! Jag tog lös den å skickade den till ZeZ öhlins här hemma i sundsvall, han trodde han skulle kunna fixa den tills imorrn
Tackar! Jag tog lös den å skickade den till ZeZ öhlins här hemma i sundsvall, han trodde han skulle kunna fixa den tills imorrn