Har du helt rätt i.. kanske skulle varit svart med röd text istället? Så man hade matchat med RMK texten på sidpanelen: )Verkligen! Synd på det röda fältet på dynan, jag gillade inte det.
Har du helt rätt i.. kanske skulle varit svart med röd text istället? Så man hade matchat med RMK texten på sidpanelen: )Verkligen! Synd på det röda fältet på dynan, jag gillade inte det.
vad har jag missat nu då?? ska det komma nått typ av stöldsystem till polaris?Någon som vet om stöldskyddet kommer vara standard? På tex Pro RMK 800..
Tror du ska kunna varmköra skotern utan att ha nyckeln i om jag inte missuppfattat vad som stod på Polaris amerikanska sida. Tror dock det är ett tillbehör iaf i USA.vad har jag missat nu då?? ska det komma nått typ av stöldsystem till polaris?
Annan lyftbåge, är det den som sitter fram som man kan välja på USA's snowcheck-sida?Jag bokade en Pro Rmk 800 155", exakt som på bilden.
Det jag velar våldsamt över nu när jag äntligen bestämt skoter är(Jag velade fruktansvärt mellan nya M8 och den här): vad ska man välja för tillbehör??
Lågruta, bagagehållare och tank är klart, men sedan har jag fan ingen aning. Det känns ju som den är ganska komplett som den kommer. Har dessutom bokat av Ed i Vilhelmina, och han levererar den nerdrevad, andra variatorgrejor, annan lyftbåge, extra motorfäste, osv-så nu är liksom bara kosmetiskt som den kan förbättras i mina ögon...möjligen att jag kommer att justera shimsningen i dämparna, men eftersom jag inte provat en -12a så är det inget jag tänker börja spåna i nu. Med stor sannolikhet kommer BetterBoards monteras-men återigen, jag vill provköra den först för att se hur dåligt fäste jag upplever std fotstegen först.
Hur har ni som kör -11an resonerat, vad beställde ni?
Nu måste jag gå igenom ännu fler gamla trådar...
Nej, det är isf kolfiberratet lite längre bak som är snyggt att se på men ack så skört...Annan lyftbåge, är det den som sitter fram som man kan välja på USA's snowcheck-sida?
Nope, men det förlänger remlivslängden vid intensiv lössnökörning.extra motorfäste? Har det blivit någon försämring till 2012?
Maken till spasmer i tumm muskeln har jag aldrig sett, hört talas om full gas mer än 1 sec? ;-)Två klipp på Pro RMK 800 och Rush 800 LE från onsdagens provkörningar...
http://www.youtube.com/watch?v=4BY8bswAkzQ
http://www.youtube.com/watch?v=Ei2OtwUiF00