"Ny" skotern :)

Fangas

Välkänd medlem
10 nov 2009
156
0
6
Junsele
Min "nya" Polaris xlt 600 -92 :) Köpte den för 14000, var det idiotiskt eller värt det? Nåja, ni får en bild på skönheten också

Uploaded with ImageShack.us

groban

Välkänd medlem
10 jan 2007
3.251
4
38
Skellefteå
Om det är värt det är ju endast beroende på om du är beredd att betala den summan..Eftersom du köpt den har du svarat på din egen fråga.

Fangas

Välkänd medlem
10 nov 2009
156
0
6
Junsele
Groban; Isåfall tycker jag att det var värt det som fan.

Edvinsjolund; Inte så pjåkigt, är ju en trippel :)

NO_EXIT

Välkänd medlem
2 jul 2010
324
1
18
Östersund
Sen beror de ju lite på hur den är under huv, skruvad, oskruvad?
Svårt att säga värt till pengarna el inte om man bara ser en bild. Men absolut så är det mycke skoter för pengarna å lagom summa.

morpeus

Välkänd medlem
13 mar 2006
426
0
16
vad du än gör, sätt inte på pipa då går veven sönder ;( dom tål inte mycket xlts vev utan dom vrider sej. Ska du sätta dit rör stifta veven.

Splux

Välkänd medlem
22 maj 2010
122
0
6
Orsa
Jo och snart börjar det, skulle haft pipor.... skulle haft 345s matta med 44askammar.....
HEHE
Ha så kul.
Hahaha!
Så sant, så sant!
Händer några gånger att man känner att 307 mattan inte räcker till...

Till OP:
Du kommer nog ha kul så länge du har den. De gånger jag har kunnat kört min så har iaf jag haft kul!

Men kör du utanför leden så får du räkna med att tanka direkt efteråt...

Volvolarsa

Välkänd medlem
1 jan 2000
1.546
1
16
Arvidsjaur Sverige
inge fel alls på en xlt.. indy chassit funkar fint för att vara så gammalt.. och är jävligt slitstarkt..

Vevar som vrider sig osv är ju endå jävligt manligt med pipor :cool:

morpeus

Välkänd medlem
13 mar 2006
426
0
16
så sant så ;D hade en xlt tidigare som ja hade slp rör på. Och nog lät det ^^ och den gick gött tills veven la in ;P

Henkepettsson

Aktiv medlem
31 jan 2010
62
0
6
-
Gav 14k för min med, men okunnig som man va så har jag nu fått bytt ut hela skotern typ, Så nu har man ju fått lärt sig att skruva iallafall