Äntligen!!!

Gilmour

Välkänd medlem
1 jan 2000
122
0
6
Har just varit och hämtat ut nya skotern, en Renegade 600 SDI, hoppas att det kommer vara kallt i natt och i morgon så man får testa den lite....
8 Månader från det man bestämmde sig till den kom, kan inte låta bli att tycka att det är lite dåligt av BRP att man inte har fått ut maskinerna tidigare.

Nåja, den som väntar på något gott!!!!!
 

exorcist

Ny medlem
17 dec 2007
2
0
1
Tycker att det är intressant att veta att dom äntligen börjar få ut 600 cc maskinerna ifrån Ski-doo för jag väntar då fortfarande på min.... Så en del av skoter Sverige tycker då om att läsa att hoppet finns att få sin Renegade 600 innan nyår. Tror inte att det var att det var att Gilmour bytt skoter som var kärnan i inlägget.
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Finns ju redan trådar om de här, kunde ju livat upp dom itället.

Lycka till iaf!
 

Holländaren

Välkänd medlem
6 dec 2007
108
0
6
Haha, det var det värsta vilket liv det blir på en gång!
Skulle inte ni vara glada om ni äntligen efter 8 månaders väntade äntligen fick eran nya skoter? Det är väl klart att alla måste veta om det! :)
Sluta gnäll, om det inte är intressant så skit i å svara, ingen som tvinger nån att läsa en tråd.

Lycka till med nyförvärvet :)
 

Vidgren

Välkänd medlem
15 sept 2006
7.352
40
48
46
Piteå
Föregår moderatorerna och rensar mitt eget inlägg.....

Jag gillar dock inte den typen av inlägg som ovan...

Kanske skulle man skapa en Off topic avdelning där sådana trådar bäst kan hamna... Då kan man exkludera dessa i sin sökning och således få bättre träffar.
 
Last edited:

Silly Bear

Moderator
27 maj 2005
3.465
23
38
43
Umeå/Boden
håller med, dessa trådar ger absolut ingenting och borde raderas fortast möjligt

(igentligen är jag ju dum som skriver i den jag håller ju bara skiten vid liv)