Äntligen!

Lenfold

Välkänd medlem
3 mar 2008
176
0
6
Fredag, 3 veckors semester, en hel vecka utan fru och barn i stugan, bara jag och Stormen hela vecka 2... !

Inte för att jag vill slippa frun och dottern men det ska bli skönt att få ladda batterierna lite.

Köra skoter och pimpla på dagarna, äta skräpmat och pimpla whiskey på kvällarna... :beer:

Synd om mig? Knappast... :p
 

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Stackars dig!:afraid: Värme framför minusgrader och snö?:hmmmm2:
håller fan med, det där med solsemester tycker jag är totalt överskattat, sedan kreta i sommras så blir det alaska eller canada nästa gång jag åker utomlands! Tur för mig iaf att jag hade med mig en massa skotertidningar..
 

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
håller fan med, det där med solsemester tycker jag är totalt överskattat, sedan kreta i sommras så blir det alaska eller canada nästa gång jag åker utomlands! Tur för mig iaf att jag hade med mig en massa skotertidningar..
Håller med dig fullständigt!!! Sol är bara varmt och kletigt, när man ligger helt näck och flämtar som en hund, vad mer kan man göra då?? Släcka solen??? Skinnflå sig??? Finns ju inge mer att ta av sig!!

- Grader och snö, fryser man så tar man på sig bättre kläder och startar skotern, enkelt!! :rock:

God jul & gott nytt år på er, nu drar jag norrut!! Jiihaaa :beer:
 

Stoft

Banned
13 nov 2006
2.596
0
36
Nästa gång jag åker utomlands blir det alperna och åka skidor eller nått. Har vart på "solsemester" massor av gånger men det blir bara tråkigare o tråkigare!
 

Test005

Välkänd medlem
20 aug 2008
256
0
16
Yeajj, jag ska också norrut. Hämtar ut nya skotern på Måndag och sen tre veckor i fjällen...
Gumman stannar hemma så det blir bara jag och nya Lynxen som ska lära känna varandra. :)

Jag har ungefär samma planer som 'Lenfold'. Pimpla (röding och whisky) Basta och bara njuta i fjällstugan.
Blir en bra possitiv motvikt till varslet jag fick i Tisdags, förbannade finanskris!!