Varför ska jag som gillar guppiga leder åka på en skoter utan dämpning? När du själv får fortsätta och "trampa" leden med din arctic 660 turbo? Måste du verkligen ha en 660turbo för att köra på en nysladdad led så mycket motor för att bara köra 70km/h?Ni som gillar gropiga leder, här har ni den ultimata ledmaskinen...
http://www.youtube.com/watch?v=q8eloQ17oMc
Förlåt att jag nedvärderade dig med att länka till en kultskoter. Tog du det som en förolämpning ber jag om ursäkt.Varför ska jag som gillar guppiga leder åka på en skoter utan dämpning? När du själv får fortsätta och "trampa" leden med din arctic 660 turbo? Måste du verkligen ha en 660turbo för att köra på en nysladdad led så mycket motor för att bara köra 70km/h?
Konstigt! Sluta nedvärdera folk som gillar stökiga leder!
Hehe! Nja du det gör inget!Förlåt att jag nedvärderade dig med att länka till en kultskoter. Tog du det som en förolämpning ber jag om ursäkt.
Nja! Nån höjdar vinter har det inte varit här..Vi har bara olika syn på hur leden ska se ut.....och vi bor ju inte så tvätnära varann så jag tror det är lugnt att vi köra varsitt sätt.
Men har ni någon snö kvar hos er?
Det är rätt okej med snö. Till helgen blir det dock skotertur till Umnäs och efter den helgen Borgafjäll (mest snö i Sverige i år). Så där blir det säkert lite eller mycket puderåkning.....ska jag göra dig mer avundsjuk..Nja! Nån höjdar vinter har det inte varit här..
Snö finns det, men jag tror det är knappa halvmetern..
Rätt så okej för att köra på leden men några pudersvängar existerar inte
Själv då? snömängd?
Tja jag ska upp till kittelfjäll en vecka Så avundsjuk blir jag ikkeDet är rätt okej med snö. Till helgen blir det dock skotertur till Umnäs och efter den helgen Borgafjäll (mest snö i Sverige i år). Så där blir det säkert lite eller mycket puderåkning.....ska jag göra dig mer avundsjuk..