150cc barnskoter?

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Och detta är en kina-kopia av snosport.
Do the math...

Köp en märkesskoter, så finns det bra med delar om det händer nåt tråkigt.
 

Tullus

Välkänd medlem
13 jan 2009
2.042
3
36
Tullus/Östersund/Åkersjön
Crossarna med bandsats är sjukt dyra har jag för mig!
120 cc går att trimma väldigt lätt genom att man tar bort en spärr för gasen, då är dom inte så slö längre!
 

Tengil

Välkänd medlem
23 mar 2005
823
48
28
Dvärsätt, Jämtland
Har inhandlat en 120cc till dottern nu inför jul. Är en Kina-kopia men har hört att reservdelar passar från Polaris barnskoter(edge 120). Får se hur denna funkar i vinter, blir nog en fin julklapp i allafall, dom ska ju börja lära sig nån gång!
 

Sebbsa

Medlem
9 dec 2010
34
0
1
Västerås
Ska åka och titta på en cross med bandsats imorgon. Han vill ha 15 lax för den, men eventuellt finns det väl en viss prutmån också. Verkar piggare än kina kopian på snosport iaf!
 

Tengil

Välkänd medlem
23 mar 2005
823
48
28
Dvärsätt, Jämtland
Vill du att den ska fortare är det bara att höra av sig så kan jag skicka en bild på hur man gör! :)
Hehe, ja det ska jag göra. Men än så är det lugnt, hon är bara 4 år. Såg att det fanns en reservdelskatalog på Sparrs motor, är ju i allafall bra att det går att få tag på reservdelar om än något dyra(ex. ruta 550kr, bärarm 700kr). Vi får väl se hur mycket man behöver meka med denna i vinter...Förra ägaren har tydligen kopplat bort choken och nyckeln då dessa krånglade på dom här modellerna.