3e RR-600 Men den första som inte verkar vilja vara osams nå djävulsk!!!

tofferacing

Välkänd medlem
15 dec 2008
297
0
16
prärien
Nu får jag ett utbrott snart //nålen #2 400main/09-air 40 pilot å frugans skoter går fortfarande alldeles för fett både på tomgång och mellanregistret, både med orginal pipan och ett dynoport singelrör, e förbryllad nu,,450möh -12 fortfarande sotiga stift efter 800m fullgasrepa,,svarar inte riktigt på gasen,,,,3e RRen jag har å INGEN har bettet sig så här besynnerligt 70mil har skotern gått sen den innhandlades ny.Ett sissta ryck återstår å det e att testa om det här e den första rr/en med cdi problem??????, beter sig så annorlunda..???, Reagerar knappt på ombestyckning så behöver lite input nu kära polaris kamrater.... dan före julafton staratade jag skotern. -32 grader varmkörde den på tills vattentempen va 80¤celscius... körde en sväng å stifften sotade.. får nå utbrott snart,,,,,,,,​
 

tofferacing

Välkänd medlem
15 dec 2008
297
0
16
prärien
Ha Ha. Dinky Toys skotern fick smaka på en CDI från en -09 Shift å nu händer det grejjer,,,svarar som folk på gasen,,med klok bestyckning,,,,känns lovande inför vedkörnings sässongen.. 1-0 till mig
 

tofferacing

Välkänd medlem
15 dec 2008
297
0
16
prärien
Du e rolig du Mats.Med hjälp av en cdi från en shift så löstes problemet,, kvarstår endast en liten tveksamhet från botten,,men de duger,,ska säljas inom en snar framtid,,,