Det gjorde även tnt ingen ombestyckning behövdes oavsett möh.Det är rent ut sagt bekvämt med sdi då den sköter sig själv.
Till att börja med är xp beteckningen för det senaste chassit 2008-2011 som kom efter rev.Så SDI = insprutning & TNT = förgasare.
Blivit lite klokare.
Vad gäller RS har jag sett några till salu, är denna maskin mer sport = mer skruva ?
Vad är skillnaden mellan XP & Renagade ?
Finns det årsmodeller man ska akta sig för ?
Håller helt med 44mm som gäller. Är 32 original även på renegade.Köper du en MXZ måste du byta matta (om det inte redan är gjort). Du tar dig inte med originalmattan. Vet inte vad Renegaden har original men skulle inte köra med mindre än 44mm på den heller. Då kommer du ta dig tillräckligt bra.
xp heter chassiet. alla mxz är alltså xp. renegade har lite längre matta 345cm mot dom andra mxz som har 305 cm matta. rs en är tävlings modellen av mxz. så den skulle jag tänka mig att man måste skruva lite på.
xp kom -08 så dom är ju dom första som kan ha barnsjukdommar. men de borde vara åtgärdat på adom flesta nu.
Du kommer inte bli missnöjd!Tack för alla tips.
Lutar åt en renegade, 44mm matta och gärna extradyna om tanten törs följa med ;O)