Hehe det är helt lungtTräffades av en slump på fjället idag och det var kul att få se maskinerna i verkligheten, riktigt brutala och välbyggda. Måste även be om ursäkt för att jag råkade skotta asker full i snö, det var inte alls meningen :/.
Från polaris ultra 680 det står i förra numret av SnowmobileVad för tändsystem används på wc1200:an? Hittade inte det i tråden.
Kör med originaltändningen, stator, svänghjul samt CDI (med elback) från en vanlig 800...tjena fina byggen, tänkte höra med bamsegirll vilken tändning du kör med på din 800 motor?
Har faktiskt filmat lite, men väldigt lite på min maskin :sad2: Vi har iaf fixat laddare till videokameran så den var med upp sist, men askers maskin behagade tråkigt nog att jävlas föregående helg så det blev inte så mycket effektiv körning och tillfällen där vi faktiskt kunde filma. Var faktiskt och hämtade råmaterialet hos asker i förrgår för att kolla om jag kunde fixa nått klipp på min maskin men när jag kom hem kunde inte datorn läsa usbminnetbamse, varför finns det inge videoklipp på din skoter nu på senare tid.. ? vill ju lixom se lite av din också!
okej, kör nämligen lika maskin med lika motor, tänkte om du hade provat med någon annan tändning? tex ställbar 440 tändning eller liknande?Kör med originaltändningen, stator, svänghjul samt CDI (med elback) från en vanlig 800...
Har inte hittat något direkt. Har ställt undan skotern ett tag nu så jag tar väll nya tag om någon månad på den.Spikat har de gjort men varför har du hittat något?