Aaen pipa till Phazer

marle

Medlem
16 dec 2006
44
0
1
Umeå
Nu har jag införskaffat en Aaenpipa och snart skall den monteras på -92:ans Phazer. Är det någon som har uppgifter om vad det ska vara för bestyckning, variator-inställning mm på skotern?

Hjälp mig så jag slipper prova mig fram halva säsongen.

/marle
 

brainstorm

Välkänd medlem
7 nov 2007
420
0
16
riksgränsen,östersund,göteborg
Nu har jag införskaffat en Aaenpipa och snart skall den monteras på -92:ans Phazer. Är det någon som har uppgifter om vad det ska vara för bestyckning, variator-inställning mm på skotern?

Hjälp mig så jag slipper prova mig fram halva säsongen.

/marle
slå en signal till Revelj racing i hede el hedeviken de har alltid sålt AAEN pipor o har med 100% säkerhet specifikationerna för din pipa
 

Leffee

Välkänd medlem
25 okt 2006
406
0
16
Sävar
akta bara att köra den när det är varmt, pga fläktarna klarar inte av pipa egentligen.
 

ilves

Välkänd medlem
7 nov 2006
764
0
16
akta bara att köra den när det är varmt, pga fläktarna klarar inte av pipa egentligen.

den effekt ökning du får med enbart pipa gör inte att den går speciellt mycket varmare,se bara till att ha rätt bestyckning i förgasarna så ska det nog funka kanon.så ring revelj racing så får du hjälp med det.
 

ilves

Välkänd medlem
7 nov 2006
764
0
16
har haft en srv med psi´s pipa och den gick som ett skållat så länge den var i min ägo&han som köpte pipan av mig hade heller inga bekymmer.som sagt bara man har rätt bestyckning.
 

marle

Medlem
16 dec 2006
44
0
1
Umeå
Jag har tidigare haft en Phazer med Bender-pipa på och den körde vi då flera hundra mil med utan några som helst problem. Den gick riktigt bra. 160 på mäteren!:)
 

MAGNUSSON

Medlem
12 feb 2007
42
0
1
Pite
det där att fläkten inte pallar är inbte sant. pappa å båda mina farbröder har haft phazer med pipa och aldrig haft motorhaveri