Arctic cat tillbehör/ eftermarknadsdelar USA

L0vgren

Medlem
26 nov 2012
28
0
1
luleå
Jag hade då tur när jag beställde från country cat, tog 11 dagar och ett paket med värde på 1200dollar kom hem till mig och jag behövde varken betala tull eller moms så ibland har man tur;-)
 

Westlund

Aktiv medlem
25 jul 2012
68
0
6
Sweden
Jag hade då tur när jag beställde från country cat, tog 11 dagar och ett paket med värde på 1200dollar kom hem till mig och jag behövde varken betala tull eller moms så ibland har man tur;-)
Du får en faktura från upc eller vad det heter efter några veckor med tull och moms...
 

L0vgren

Medlem
26 nov 2012
28
0
1
luleå
Du får en faktura från upc eller vad det heter efter några veckor med tull och moms...
Pratade med dom på posten när jag hämta ut det och paketet saknade en viss märkning för att det tullats, så han sa att dom har missat de i tullen och gratulerade mig:) fick paketet i onsdags
 

Macke92

Välkänd medlem
16 okt 2013
148
0
16
Umeå
Någon som har erfarenhet med www.arcticcatpartsnation.com? Funderar på att antingen beställa därifrån eller från countrycat. Helt sjuka priser svenska ÅF ha, 2600 för en jäkla a-arm...

Hur är leveranstiden från USA? Äre ungefär 2 veckor?
 

Macke92

Välkänd medlem
16 okt 2013
148
0
16
Umeå
Brukar kunna gå på en vecka från countrycat, men ibland tar det tid i tullen

Okej, hur mycket längre tid? Ska upp te fjälls den 13: onde å ska beställa idag. Så hoppas få grejerna innan dess.

arcticcatpartsnation verkar ju ha helt rubbade fraktkostnader... Välj www.countrycat.com istället!
Tack för upplysningen! Inget ja hade kikat på.. Nog därför priserna skiljer sig dåra.
 
Last edited: