asker`s Bumper till Pro-Ride & Axys 800/850

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.095
897
113
Stora Blåsjön
har svårt att tro att asker (än hur duktig och flitig han är) kommer tillverka ett dussin extra armar "utifall att" det händer något.

Har han exempelvis 2-3 extra uppsättningar på lager, så täcker det båda hans maskiner, plus bamses (?), behöver någon köpa en uppsättning akut, så kan han sälja ett par, och sedan tillverka en ny uppsättning.

Inte massa onödigt på hyllan på det viset.

Fortfarande, bara teorier. Asker vet bäst=)
Du skulle kunna jobba som svarare åt mig :)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.095
897
113
Stora Blåsjön
Hallå ja! Det kommer inte komma något a-armskit till Assault? Typ avsmalningsvarianten, utan dämparfix?
Nej. inget sådant så det funkar med assaultdämparna.
Kommer endast att erbjuda 37" i år som passar till 13/14 Pro rmk dämparlängd.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.095
897
113
Stora Blåsjön
Hej!

Har sett att du tillverkar och säljer frontbågar och har en fråga, du har inte tänkt tillverka något som liknar dessa? http://cdn-9.psndealer.com/e2/dealersite/images/ec0333/2879727.jpg
(Pro ride ultimate front bumper). :)

Hälsningar,
Swedn
Har sett den tidigare, men tycker att en sådan båge inte tillför något mer skydd. Möjligen på de modeller med kylaren fram i buken, men dessa ägare brukar generellt inte böka så mycke skog, så frågan är om det finns något större intresse för en sådan båge, sen skulle priset bli högre också. En sådan båge skulle jag nog vilja ha runt 1400:- för.
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.095
897
113
Stora Blåsjön
Har skickat ett PM till alla som är uppskrivna på listan nu.
Jag har några av varje färg kvar så är det någon som har missat så passa på nu.

Dessa färger finns på lager nu:
 

Erikxson

Välkänd medlem
16 jan 2012
346
0
16
Uppland/Hälsingland
Din kvot på sparade PM har överskridits Asker, går ej att PM:a dig, men jag tar en röd frontbumper ifall någon finns kvar.

Pm:a mig kontonummer så för jag över pengar imorgon (eller nu om du skulle vara vaken)
 

asker

Staff member
Moderator
9 jan 2005
14.095
897
113
Stora Blåsjön
Din kvot på sparade PM har överskridits Asker, går ej att PM:a dig, men jag tar en röd frontbumper ifall någon finns kvar.

Pm:a mig kontonummer så för jag över pengar imorgon (eller nu om du skulle vara vaken)
Nuså har jag städat. PM skickat