bäst på schimsning?

davvap

Aktiv medlem
23 feb 2006
84
0
6
ö-vik
jag vill ha råd om vem som är bäst i landet att schimsa o serva stötdämpare.....????? (hpg skidoo)
 

luuf

Medlem
14 nov 2006
44
0
1
ligger i skellefteå, komer inte ihåg vad han heter i efternamn men jobbar på eson, bara ringa dit och fråga efter han
 

davvap

Aktiv medlem
23 feb 2006
84
0
6
ö-vik
tack! jag har hittat han... nordström var det.. går de att få till ett par boggiedämpare till en rev x-rs... eller går det 100mil o sen är de svampiga igen? sugen på ett par öhlins 46:eek:r....hmmm
 

REVare

Välkänd medlem
24 sept 2007
374
0
16
Strandbergs racing, något dyr dock men kan sin sak. E-son det är ju Peter Eriksson, sveriges och en av värdens bästa skoteråkare just nu, han har nog lärt sig ett och annat knep.
 

keihin

Välkänd medlem
31 dec 1999
2.778
0
36
40
Skellefteå
REVare: här i Skellefteå finns det även en skoterfirma som heter E-son, namnet kommer av Peter Erikssons pappa (som också kallades E-son) som startade firman för x antal år sedan men inte längre jobbar kvar...tror däremot att mamma Eva fortfarande står bakom disken å kränger reservdelar? (har inte varit in sen förra vintern...).

MNR rekommenderas av mig också, har bara bra erfarenheter därifrån!
 

REVare

Välkänd medlem
24 sept 2007
374
0
16
REVare: här i Skellefteå finns det även en skoterfirma som heter E-son, namnet kommer av Peter Erikssons pappa (som också kallades E-son) som startade firman för x antal år sedan men inte längre jobbar kvar...tror däremot att mamma Eva fortfarande står bakom disken å kränger reservdelar? (har inte varit in sen förra vintern...).

MNR rekommenderas av mig också, har bara bra erfarenheter därifrån!

Aha, är tydligen inte helt uppdaterad då. :eek: