Vem har sagt att man ska jämföra ?? Jag hittade bara en kul film om ämnet.Dom kör ju helt olika vägar upp....inte jämförbart (men en kul videosnutt)
/Matti
Dessutom så skulle det nog passa bättre att lägga din kommentar på Youtube.
Vem har sagt att man ska jämföra ?? Jag hittade bara en kul film om ämnet.Dom kör ju helt olika vägar upp....inte jämförbart (men en kul videosnutt)
/Matti
"Vem har sagt".......duh.....Vem har sagt att man ska jämföra ?? Jag hittade bara en kul film om ämnet.
Dessutom så skulle det nog passa bättre att lägga din kommentar på Youtube.
Du har helt rätt Johan.....skall skriva en rad på "tuben" oxå.....men frågan kvarstår varför du verkar så förvånad att det kommer kommentarer här.....detta är ju i allra högsta grad ändå ett "diskussionsforum" Skulle bli ganska tråkigt om alla bara skrev fristående inlägg utan att på något sätt anknyta till tidigare inlägg, eller hurEfter att jag lade upp länken så väntade jag bara på att kommentaren skulle komma om att man kan inte jämföra dessa två maskiner.
Det dröjde inte många inlägg innan den kom...:beer:
Ja, den som har lagt ut filmen tycker att det är en jämförelse.
Om man då tycker att det inte är en rättvis jämförelse så bör man väl skriva det som en kommentar under filmen, vilket många har gjort.
avsaknaden av avgasportar på M5an, haft en sån, slö som attan aldig mer en 500a!!M5an har 80 hk å F5an har ca. 100. kommer inte ihåg vad det är som skiljer dom åt just nu..