tjena funderar på att beställa lite grejer från http://www.snoperformance.se/catalog/ :eyebrows: men funderar om nån här på forumet har beställt därifrån nån gång ? och om dom är snabba på leveranser och inge krångel och skit ??:blink:
Witeout har inte klart glas. Dom har brunt polariserande. Finns ingen med klarglas original, alla utom whiteout och blackops har gul chrome..Jag köpte Sinister White , sköna när det är bra väder men lite sämre när det är monligt.
Ska du bara köpa ett par, satsa på Whiteout ( vita med klara glas) .
Eller så köper du typ vanliga White + en klar lins, skulle jag gjort. Då har du linser som är bra både om det är soligt eller monligt.
Sen så är ju Sinister tillsammans med Aviator dom klart bästa skoter glasögon som finns!
Då är det väl något som krånglat, inte funnits i lager eller liknande?Beställde ett variatorkitt därifrån den 29 november och fick det i torsdags... Ganska dålig leveranstid tycker jag.
Har du helt rätt i, mitt fel.Witeout har inte klart glas. Dom har brunt polariserande. Finns ingen med klarglas original, alla utom whiteout och blackops har gul chrome..