Tjena ha en proxr 800 04a som ja köpt slp twin pipes till va tyck ni ja ska kö på för munstycken?
Men du tack så mycketFick du inga papper med grejerna? Har en polare som lika maskin med slp twins och han åker 500 huvud resten oförändrat men sånt där är ju individuellt, utan papper är det bara prova sig fram mot ljusbruna stift
edit: här är vad vi gick efter på hans iaf
och de var en pro xr eller spelar det någon roll vilket modell? sen där ja bor är det endast 300 meter över havet så enligt de han skicka längre upp så enligt den ska ja kö mag och pto 560 för vad jag hört är det gode noga dehär med meter över havet och temperaturerHittar tyvärr inte vad det skulle vara för munstycken. Men tror det var 450/460.
Den bild som laddades upp här var från en 2002, och dessutom en rmk som jag har för mig har någon form av höjdkompensering. du har en 2004 med knacksensor och lite annan konfig i förgasarna så att man kan inte jämföra munstycken mellan dom. Sen är slp:s rekommendationer väldigt åt den säkra sidan. Bestycka till den temperatur du kör mest i. Är det -30 så håller man inte fullt så mycket..och de var en pro xr eller spelar det någon roll vilket modell? sen där ja bor är det endast 300 meter över havet så enligt de han skicka längre upp så enligt den ska ja kö mag och pto 560 för vad jag hört är det gode noga dehär med meter över havet och temperaturer
men du tack så mycket men de du skrev tro du he skull gå sen får ja prova mig fram mot de ljusbruna stiftetDen bild som laddades upp här var från en 2002, och dessutom en rmk som jag har för mig har någon form av höjdkompensering. du har en 2004 med knacksensor och lite annan konfig i förgasarna så att man kan inte jämföra munstycken mellan dom. Sen är slp:s rekommendationer väldigt åt den säkra sidan. Bestycka till den temperatur du kör mest i. Är det -30 så håller man inte fullt så mycket..