Bilder 2010

JAAG

Välkänd medlem
1 jan 2000
4.471
384
83
Malå/Adak
.... skulle inte börja bråka med någon om dom lämnade av en Summit XRS på min gård!!! Ska bli spännande att se vad priserna hamnar på i Svea rike på nästa årsmodeller av alla märken.
 

Andersson

Välkänd medlem
31 jan 2007
1.338
1
16
Kiruna
Fyfan alltså när slutade vi tillverka snöskotrar :S ? sedan 2005 har det gått utför nu ser det ut som plastraketer med lyse å tank:stupid:
 

Stelt

Välkänd medlem
5 nov 2008
1.088
0
16
Luleå
Fyfan alltså när slutade vi tillverka snöskotrar :S ? sedan 2005 har det gått utför nu ser det ut som plastraketer med lyse å tank:stupid:
Är du en sådan där gubbe som sitter hemma och säger "Det var bättre förr" och "Dagens samhälle!"
Herregud, utvecklingen går framåt. Acceptera det!
 

camata

Välkänd medlem
25 okt 2005
3.870
9
38
Varenda maskin på ovan bilder, förutom de gul/svarta, är så rent ut snygga att det blir svårt att matcha i framtiden.
Summit 163" ger ögonorgasm. Men den kommer väl inte till Sverige?
 

Andersson

Välkänd medlem
31 jan 2007
1.338
1
16
Kiruna
Är du en sådan där gubbe som sitter hemma och säger "Det var bättre förr" och "Dagens samhälle!"
Herregud, utvecklingen går framåt. Acceptera det!
Tja om man räknas som gubbe vid 18.5 års ålder så visst :D
Tycker bara att skotrarna var snyggare förut kanske inte bättre men dom såg då fan bättre ut :)
 

robin-_-

Välkänd medlem
22 nov 2004
853
5
18
36
Tja om man räknas som gubbe vid 18.5 års ålder så visst :D
Tycker bara att skotrarna var snyggare förut kanske inte bättre men dom såg då fan bättre ut :)
Du kan ju iaf inte komma och påstå att din srx är hetare? :afraid::laugh:
 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Tja om man räknas som gubbe vid 18.5 års ålder så visst :D
Tycker bara att skotrarna var snyggare förut kanske inte bättre men dom såg då fan bättre ut :)
Jag är också en "gubbe" på 18 år. :rolleyes: Och jag håller faktiskt med, många av dom äldre skotrarna är snyggare än dom nya...
Dom som fortfarande såg ut som en skoter och inte ett rymdskepp som du smackat in i ett träd med, men det är ju jag de.:laugh:

Säger dock inte att jag skulle tacka nej till en REV eller XP liknande maskin, för dom är riktigt go dom med. :ciao:
 

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Jag håller med Andersson och Lubsor, jag tycker att dom flesta nya maskinerna inte ser lika bra ut som dom gamla med en riktig huv. Jag säger inte att dom nya är fula på nått sätt (lr jo, vissa är så förbannat fula så ja vet inte vad).

Dom snyggaste modellerna som finns just nu är M-serien/Crossfire och Apex Mountain.
 

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Gillar färgerna på 2010:eek:rna, dynorna hade också snygga mönster :D. Jag håller med, Andersson, Lubsor och night stalker, äldre skotrar ser bättre ut. Jag menar kolla bara på Yamahas Phazer,Venture och nytro? Ski-doos Freestyle? Klarar knappt av att se på dom utan att "schöjjes"

Farsan har en XRS 600 -07 och skilnaden är som natt och dag. Nyare skotrar har betydligt skönare körställning och är i övrigt allmänt bättre än äldre skotrar men dom flesta nya skotrar ser förjäkliga ut, speciellt yamahas då :D